- Katılım
- 13 May 2012
- Mesajlar
- 714
- Konu Yazar
- #1
Cümleten iyi günler, motorum ay ın 7 sine kadar satılıktır. 7sinde askere gidiyorum
Bilgi almak isteyen olursa özelden yazabilir.. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilk-sahibinden-bakimli-askerlik-nedeniyle-satilik-172766664/detay/