İlk Organızasyon ve Tatli Partısi Tüm Mt Davetlıdır

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Sevgili dostlar 28/02/2010 günü saat 13:00 motopuls fuarı MT stantı önünde Gaziantep den getirecegim Baklava,şekerpare ve fistik ezmesi ikramında bulunacagım tüm MT ailesi davetlidir...:queen::queen::queen::queen::queen:

Şimdiden afiyet olsun...:rendeer::rendeer::rendeer:

6888baklava.jpg



ezme1osmanli.jpg


b371860tatl.jpg

aydemir hatırlatayım istanbul dışına cıkamazsın inanki:rendeer::bounce:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Sevgili dostlar 28/02/2010 günü saat 13:00 motopuls fuarı MT stantı önünde Gaziantep den getirecegim Baklava,şekerpare ve fistik ezmesi ikramında bulunacagım tüm MT ailesi davetlidir...:queen::queen::queen::queen::queen:

Şimdiden afiyet olsun...:rendeer::rendeer::rendeer:

6888baklava.jpg



ezme1osmanli.jpg


b371860tatl.jpg

aydemir kardeşim teşekkürler tatlılar için resim dekilerin aynı sı idi valla :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
aydemir,
tatlılar için teşekkür ederiz, seninle tanıştığıma memnun oldum, sevgiler:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağol kardeşim...baklavalarıu gece Sabiha Gökçende iç ettim...midede en ufak tıkırtı olmadı...helalll...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst