Selam problemlerimiz benzerdi. Ben önce honda gs1 ve gs2 hazirlik egitimlerine sonra surucu kursuna yazildim ve ehliyeti aldim. Daha sonraki asamada duke 250 ile basladim, sakin sakin kullaniyorum. Gs1 e baslamadan once hic motorun uzerine bile oturmamistim. 2 gunde baya bir yol katettim. Ehliyet kurslarinin hepsi ayni, ben oncesindeki egitime ragmen surucu kursu egitiminde dusup kolumu kirmistim. Ehliyeti almadan motosiklet alma bence.gs 1 almadan da gs 2 egitimine katilmamalisin. Egitim aldiktan sonra kendi motorunla alistirma yapman yerinde olur. Kendi kendine yanlis olanin tekrarini yaparsin, sonra duzeltmesi zor olur.