- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar uzun bir arayıştan sonra bugün itibariyle 2013 model 2800 km de mondial drift almış bulunmaktayım
motor 1 yıl garajda yatmış
1. üstünde orjinal lastikleri takılı sizce değiştirmeli miyim çünki bana pek güven vermedi açıkçası lastikler ? michelin pilot street almayı düşünüyorum uygun mudur ?
2. yağını değiştirmek istiyorum hangi marka ve kaça kaç yağ önerirsiniz ?
3. test sürüşü yaptım motor çok seri çok atılgan debriyajı bırakıyorum sanki motor altımdan fırlayacakmış gibi bir his veriyor sizdede böylemi yoksa benim acemiliğimden dolayımıdır ?
motor 1 yıl garajda yatmış başka nesine baktırtmalıyım motorun biraz bilgi verirmisiniz ?
1. üstünde orjinal lastikleri takılı sizce değiştirmeli miyim çünki bana pek güven vermedi açıkçası lastikler ? michelin pilot street almayı düşünüyorum uygun mudur ?
2. yağını değiştirmek istiyorum hangi marka ve kaça kaç yağ önerirsiniz ?
3. test sürüşü yaptım motor çok seri çok atılgan debriyajı bırakıyorum sanki motor altımdan fırlayacakmış gibi bir his veriyor sizdede böylemi yoksa benim acemiliğimden dolayımıdır ?
motor 1 yıl garajda yatmış başka nesine baktırtmalıyım motorun biraz bilgi verirmisiniz ?
Son düzenleme: