cogu yerde okudugum kadarıyla baslangıc ıcın herkes 250 cc onerıyor. 9 , 10 bın tl ye calibre 250r , megelli 250r var bunlar ıyı degılmı . 125 almak ıstemıyorum cok arkdsımda vardı 125 cbr honda 1 ay kullanıp sattı cbr 250 almıstı o yuzden .
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------
zaten buyutmek ıcın almıcam kardesım ılk ve son motorum olacak.onun ıcın ıyı bırsey ıstıyorum yanı butceme gore ıyı .