ilk motorumu alacagım racing için yardım istiyorum

Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
15
arkdslar ılk motorumu alacagım ıcın sızlerden yardım ıstıyorum motor bılgım fazla yok ama 4 5 defa kullandım vıteslı ve scooter .yardımınız ıcın tesekkurler. ( motor ehlıyetım var )
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bütçenizi,kaç cc istediğinizi,yaşınızı,boyunuzu vb. belirtirseniz arkadaşlar daha faydalı tavsiyeler verebilir.Motorsiklet deneyiminizi göz önünde bulundurursak ben kafadan CBR 125 R diyorum.
 
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
15
bütçem 9 , 10 bin tl 250 cc istıyorum 125 az kalır cnku cbf 150 lilik kullandım 120 ye falan cıktım dıkkat lı kullanırım hız meraklısı falan degılım ıse gıdıp gelecegım . yasım 24 boyum 1.74 . uzun yol falanda gıtsın ıstıyorum yaz tatıllerınde falan gezılere cıkmak maksatında . yani şoyle soylıyım ben bırkere alcam cc buyutme olayı falan olmıyacak satma falanda olmayacak yanı elımde patlayana kadar kullanacagım . o yuzden ıyı bır secım yapmam gerekıyor. tesekkurler
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
hız meraklısı deılsen 125 lık yeter zaten 9 10 da başka secenegın yok zaten kask mont eldıven ancak yeter ıkıncı el cbr 250 de olabılır ıkıncı ele guvenırsen tabı
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
ilk motor olacaksa cbr 250 fena olmaz. daha büyüğünü al diyene aldanma. soluğu tahtalı köyde alırsın. 250 lik motor seni en az 1 - 2 sene idare eder. sonra büyüğüne bakarsın.
 
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
15
cogu yerde okudugum kadarıyla baslangıc ıcın herkes 250 cc onerıyor. 9 , 10 bın tl ye calibre 250r , megelli 250r var bunlar ıyı degılmı . 125 almak ıstemıyorum cok arkdsımda vardı 125 cbr honda 1 ay kullanıp sattı cbr 250 almıstı o yuzden .

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

zaten buyutmek ıcın almıcam kardesım ılk ve son motorum olacak.onun ıcın ıyı bırsey ıstıyorum yanı butceme gore ıyı .
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
kardeşim racing tarzı 250 lilik motor 3 5 tane bişey zaten. uzun yol istiyosan hyosung haricinde diğerlerine bak. honda cbr250r ile 400km süren bildiğim kişiler var.

altın elbiseli adam 1000rr ile şehirlerarası yol yapıyo o başka :D
 
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
15
valla honda cbr 250 butcem yetmıyo zaten fıyatı 11 bın tl pılaka falan kask mask ıvır zıvır derken 12.500 tl ye denk gelır yanı o kadar para cıkartamam .yanı cbr 250 dısında alabılcegım motor yokmu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

aslında benım kafama yatan var 250 cc lık calıbre 250 cok arastırdım.ivmelenmesı falan ıyımıs maxımumda 150 ye cıkıyormus gelcı oraya kadar cıkmam ama ıvmelenmesı yeter bana zaten . bu motor karburatorluymus eskı sıstem yanı bozulunca tamırı daha kolay enjeksıyonluya gore birde tabı enjeksıyonludan bıraz daha fazla yakacak ama oda ahım şahım bırsey degılmıs.secım konusunda çok celıskıde kaldım walla :/
 
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
15
zaten kış bıtınce almayı dusunuyorum.allah nasıb ederse ınsallah.sadece bılgı toplamak ıcın yardım ıstemıstım.
 
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
1
Megelli 250r calibre 250r yani idare etmezmi surekli bu motorlar arizami veriyor tamam honda cok iyi o kadar para cikmiyor alirasak pisman mi oluruz kullananlardan yardim bekliyoruz
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Kaskın,eldivenin,montun vs var mı da arkadaş 9 bin lirayla 250cc ye dalış yapıyorsun.
 
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
15
kardes bıkere alacagım motor o yuzden 250 lılık ıstıyorum satmayacagım yaanı patlayana kadar elımde kullanacagım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------

kask eldıven mont ıcın 1500 ayırdım yeterlı sanırım .

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

250 cclerın ıcınde secım yapamadım o yuzden yardımlarınızı beklıyorum.benı yarı yolda bırakmasın.parcalarıda fazla pahalı olmasın yeterlı
 
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
15
ıkınce elde almak ıstemıyorum mtor aksamından fazla anlamıyorum skıntı falan cıkar sonra ugras dur sıfır fıyatına gelır yıne D:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst