ilk motorumla ilk gezimde ilk kazamı yaptım

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bence biraz temkinsiz davranmışsın.geçmiş olsun...
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
geçmiş olsun dostum! canın sağ olsun... :salut: :salut: :salut:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Araba kullanmayı öğrenirken STOP ettirmek ne kadar normal ise, motorda da DÜŞMEK o kadar normaldir :)
Geçmiş olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üzüldüm yine yaa.....
geçmiş olsun arkadaşım...
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
erkiran' Alıntı:
arkadaşlar söyleyin bakalım kimin nazarı bu ?
bugün arkadaşla hareme giderken direk yere çakıldık ama pek birşey yok motorun sag aynası kırıldı bizdede biraz sıyrıklar var (ucuz atlattık yani)
kimsenin nazarı değil senin beceriksizliğin geçmiş olsun iyi yırtmıssınız :rendeer:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
32
dostum gecmıs olsun ucuz atlatmıssın bırak kırılan ayna olsun
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Küçük kazalar, büyük felaketin sigortasıdır.
Şükretmelisin bu zararsız düşmeye.
Geçmiş olsun. :cat:

Sevgili erkıran, 300'üncü mesajım da sana nasip oldu. Ne doktorlar mühendisler sırada ama.
Daha nice iyi temennilerdeki mesajlara hep GÜZELLİKLERLE:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst