gamsizvirane Katılım 13 Ağu 2008 Mesajlar 44 19 Ağu 2008 #21 ne güzel moto yaww benim ilk motorumdan iidri yani benimki bionik di:mrgreen:
no_name Katılım 4 Tem 2008 Mesajlar 1,167 19 Ağu 2008 #22 değişik bir tercih olmus kazasız uzun sürüşler dilerim
CanerEfe22 Katılım 26 Tem 2007 Mesajlar 163 20 Ağu 2008 #23 Benim favorim klasik motorlardır.İşallah Allah bir gün banda nasip eder böyle bir motor...