- Katılım
- 11 Ara 2011
- Mesajlar
- 35
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar aylardır motorsiklet forumlarını okudum durdum.
Hala vitesli motora binmek nasip olmadı ama Allahın izniyle ehliyetimi yarın elime alıyorum.
Nihayetinde paramıda denkleştirdim.Günlerce değil zaten aylardır hangi modeli seçeyim diye kıvranıp duruyordum.Üç model arasında kaldım
kymco PULSAR ın sıfırını yaklaşık 3000 e buldum.sym 3180 salcano wolf 2700
Yaşım 36 boyum 177 kilo 90 ile 100 arası gezinip duruyor.Muğlada öğretmenim.Alış amacım hafta sonları açılacam yol bulduğum neresi olursa.toprak asfalt ne olursa artık.Pek kullanılmayan yollardan gidebildiğim kadar gitmek istiyorum.Önceliğim az yakması, hızı falan değil.Sürüş rahatlığı ve dayanıklığı birinci öncelikliği.
Şimdi bana bu üçünden hangisini tavsiye edeceksiniz.Hemen alacağım.zaten zor bekliyorum.fikir veren herkese teşekkür ederim.
Hala vitesli motora binmek nasip olmadı ama Allahın izniyle ehliyetimi yarın elime alıyorum.
Nihayetinde paramıda denkleştirdim.Günlerce değil zaten aylardır hangi modeli seçeyim diye kıvranıp duruyordum.Üç model arasında kaldım
kymco PULSAR ın sıfırını yaklaşık 3000 e buldum.sym 3180 salcano wolf 2700
Yaşım 36 boyum 177 kilo 90 ile 100 arası gezinip duruyor.Muğlada öğretmenim.Alış amacım hafta sonları açılacam yol bulduğum neresi olursa.toprak asfalt ne olursa artık.Pek kullanılmayan yollardan gidebildiğim kadar gitmek istiyorum.Önceliğim az yakması, hızı falan değil.Sürüş rahatlığı ve dayanıklığı birinci öncelikliği.
Şimdi bana bu üçünden hangisini tavsiye edeceksiniz.Hemen alacağım.zaten zor bekliyorum.fikir veren herkese teşekkür ederim.