İlk Motorsikler Olarak Honda CBR125 R Nasıl?

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
merhaba arkadaşlar ilk motorsiklet olarak honda cbr125r almayı düşünüyorum 2. el alacağım motoru

benim boyum 1.70 kilom 55 ayaklarım yere tam oturur mu rahat olabilirmiyim motorda ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
peki hocam benim boyum 1.70 kilomda 55 motorda rahat olabilrimiyim yani ayaklarım yere değermi?
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
386
Bi bit be arkadaşım yazdığın mesajlara açtığın başlıklara bakıyorum da her mesajda ayrı motor hakkında karar veriyorsun.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
Bi bit be arkadaşım yazdığın mesajlara açtığın başlıklara bakıyorum da her mesajda ayrı motor hakkında karar veriyorsun.

sana mesaj at diyen olmadı atmak zorundada değilsin ? neyin kafasını yaşıyosun alacağım motor hakkında bilgi almak suç mu beğenmiyosan mesaj atma
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
sana mesaj at diyen olmadı atmak zorundada değilsin ? neyin kafasını yaşıyosun alacağım motor hakkında bilgi almak suç mu beğenmiyosan mesaj atma

Bazı arkadaşların tepki vermeleri bence doğru oluyor. Çünkü bu soru herhalde forumlarda en çok sorulan soruların en başında geliyordur. Forumun arama butonunu kullanırsanız bu konuyla ilgili 100 den fazla konu ve cevap bulabilirsiniz. Bu kadar çok sorulan soruyu tekrar sorupta bana hiç tepki gelmesin diyorsanız size de konu açmanızı tavsiye etmem. Açılan her konuya olumlu olumsuz mesajlar gelebilir. Hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum ama bir honda bayiisine uğramak sizin için bu kadar zorm? Eğer formu daha gerekli konularda bilgi almak ve paylaşmak için kullanırsak emin olunki forma giren insanların da sayısı artar size yardım edecek olan insanlarında. Ama pek çok kişi bu forumlarda başka sorular sorulmadığı için forumlara hiç girmemeye başladı. Sizin biraz bunu düşünmeniz gerekir.
Zaten 170 boyundaki bir kişi 125R ı kullanamayacak boydaysa o kişi daha hiçbir motor kullanmasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Bazı arkadaşların tepki vermeleri bence doğru oluyor. Çünkü bu soru herhalde forumlarda en çok sorulan soruların en başında geliyordur. Forumun arama butonunu kullanırsanız bu konuyla ilgili 100 den fazla konu ve cevap bulabilirsiniz. Bu kadar çok sorulan soruyu tekrar sorupta bana hiç tepki gelmesin diyorsanız size de konu açmanızı tavsiye etmem. Açılan her konuya olumlu olumsuz mesajlar gelebilir. Hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum ama bir honda bayiisine uğramak sizin için bu kadar zorm? Eğer formu daha gerekli konularda bilgi almak ve paylaşmak için kullanırsak emin olunki forma giren insanların da sayısı artar size yardım edecek olan insanlarında. Ama pek çok kişi bu forumlarda başka sorular sorulmadığı için forumlara hiç girmemeye başladı. Sizin biraz bunu düşünmeniz gerekir.
Zaten 170 boyundaki bir kişi 125R ı kullanamayacak boydaysa o kişi daha hiçbir motor kullanmasın.

Hocam niye öyle.diyorsunuz cbr125in selesi 250ye göre yüksek.

Harika seçim alabilirsiniz
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Hocam niye öyle.diyorsunuz cbr125in selesi 250ye göre yüksek.

Harika seçim alabilirsiniz

evet yüksek ama sadece 1 santim daha yüksek. Çok değil bir hafta içinde bir arkadaş 160 boyla yanlış hatırlamıyorsam cbr250 sormuştu. ve bir bayan arkadaş 158 boyu ile motoru kullandığını söylemişti. Benim hiç bu cc de bir motor alma gibi bir niyetim olmamasına rağmen yinede forumdaki her konuyu okurum incelerim bilgi sahibi olmak isterim. Bu motoru almak isteyen arkadaşların bu konuları nasıl gözden kaçırdıklarını aklım dahi almıyor. yada sormak kolaylarına geliyor araştırıp okumaktan. Ama olay bu değil. Olay bir kişi forumda 100 kere sorulmuş bir soruyu sorupta eleştirilmek hoşuna gitmiyorsa. Başkasını da eleştirmeye hakkı yoktur.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
güzel bir seçim yapmışsın. bütçen uygunsa 250 ilede başlayabilirsin. fiziki gücün nekadardır bilemem ama 55 kılo oldugun ıcın sölüyorum ağır motoru taşımak daha zordur buna dikkat et sadece.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
güüzel seçim
bigün arkadaşımızın birisi 125lik bile başlangıç için çok demişti offf ne kafalar vardı :D
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
165
Motosikleti
cf dual 230/honda crf 300
bence ilk olarak motosiklete "motorsiklet" demeyi bırak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst