Bazı arkadaşların tepki vermeleri bence doğru oluyor. Çünkü bu soru herhalde forumlarda en çok sorulan soruların en başında geliyordur. Forumun arama butonunu kullanırsanız bu konuyla ilgili 100 den fazla konu ve cevap bulabilirsiniz. Bu kadar çok sorulan soruyu tekrar sorupta bana hiç tepki gelmesin diyorsanız size de konu açmanızı tavsiye etmem. Açılan her konuya olumlu olumsuz mesajlar gelebilir. Hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum ama bir honda bayiisine uğramak sizin için bu kadar zorm? Eğer formu daha gerekli konularda bilgi almak ve paylaşmak için kullanırsak emin olunki forma giren insanların da sayısı artar size yardım edecek olan insanlarında. Ama pek çok kişi bu forumlarda başka sorular sorulmadığı için forumlara hiç girmemeye başladı. Sizin biraz bunu düşünmeniz gerekir.
Zaten 170 boyundaki bir kişi 125R ı kullanamayacak boydaysa o kişi daha hiçbir motor kullanmasın.