1 sene cbr250 arada arkadasımın r25ini aldım tek silindirli motorda kalkısta gazı actığın an uzar gaz tepkisi çift silindirliye göre daha iyi daha dusuk devirde gucunu verir titresim cift silindire göre biraz fazladır ama abartılcak kadar değil.tek silindir veya çift silindir olmasının avanyaj ve dezavantajları nelerdir ?
Abicim abs nin önemi diyorum ve şunu bi izlemeni tavsiye ediyorum ondan sonra karar ver.
https://youtu.be/VfbGhgCiQVI
Bugun kaza yaptim ufak bi kazaydi ani fren yaptım tecrubesizlik de var haliyle. Eger abs olsaydi motor yan yatmayacak grenajlar cizilmeyecek idim hafif suratte gittigim icin bisey olmadi ama allah korusun. Bi izle abicim
Ben de aynı konyu açan arkadaş gibi eşin dostun motorunu kullanıyordum. Artık kendi başlangıç motorumu almaya karar verdim. Ben pcx ile başlamayı düşünüyorum.
Yalnız şöyle bir problem var.
Arkadaş şu motor alma konusunda herkes bana karşı. Sinir olmaya başladım artık. Yok hız yaparsın düşersin, yok tehlikeli, yok unut sen motoru, deli misin motora binilir mi...
Yemin ediyorum isyanlardayım yaa
Şimdi bu da sosyal deney falan çıkar,yazmadınız işte olmasın.
iki kelamda ben ediyim
Madem bütçe sıkıntın yok,bir süre sonra 250 lik makinayı satıp büyütmek isteyeceksindir. Bu yüzden 2.el piyasası hızlı olması da önemli
Bu kritere uyuyor mu bilmem ama ktm duke guzel bence
aynı modeller benim de ilgimi çekiyor.
hatta ilgili yerlerde sordum da,
şu ana kadar mt25 önde gidiyor, benim listemde. burun farkıyla inazuma'nın önünde.
diğer modelleri pek düşünmedim.
abs çok ciddi bir kriter. o bakımdan 2017 modelleri beklicem sanırım.
2017 modeli abs'li olursa düşünmeden mt25 edinmeyi planlıyorum.
ama hem inazumada hem de mt25'te varsa, işte yine ikilemde kaldım demektir.
boy 1.93 kilo 90.