İlk motor tavsiyesi

Katılım
24 Tem 2016
Mesajlar
310
Enduro al kardeşim bak net söylüyorum bende enduro olmasa kaç kere karter delmiştim.
 
Katılım
23 Ağu 2011
Mesajlar
23
tek silindir veya çift silindir olmasının avanyaj ve dezavantajları nelerdir ?
1 sene cbr250 arada arkadasımın r25ini aldım tek silindirli motorda kalkısta gazı actığın an uzar gaz tepkisi çift silindirliye göre daha iyi daha dusuk devirde gucunu verir titresim cift silindire göre biraz fazladır ama abartılcak kadar değil.
r25 kullanınca bu ne gitmiyo dedim devirlenmesi uzun sürüyo devirlenince iyi gidiyor titresim daha az uzadığınıda hissettirmiyor :) sesi daha guzel
Bana kalırsa ses ön planda olduğu icin cift silindirli alırdım. Tnt250 nin sesi cok guzel yakından inceleme fırsatım olmadı servis parca konusunda nasıldır bilemiyorum.
Ben olsam mt25 alırdım.
Dezavantajları
Cift silindir biraz daha fazla yakar 1-1,5 lt gibi zevk icin binildiğinden ben olsam bakmam
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
101
ben bu listeden, ktm duke 250 ya da kawasaki z250sl derdim. duke 250 kaydırmalı debriyaj, lastik kalitesi ve abs den dolayı diğerlerinden sıyrılıyor. kawasaki z250sl de güzel bi seçenek olurdu. sonuçta kawasaki kalitesi var ve abs opsiyonu olması güzel. ama bu rakamlara çıkarsam ikisini de almaz üzerine biraz daha koyar kawasaki z300 abs alırdım. ktm nin servisiyle ilgili son zamanlarda okuduklarım ktm den soğuttu beni. z300 ün dezavantajı da 50 cc den dolayı bir üst vergi dilimine dahil olmak.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Kıvraklık ve kalitesi ile kawasaki'nin abs'li modeli yada suzuki inazuma konforu ve kalitesinden dolayı ana onda da abs yok ve yakıtı diğerlerinden biraz yüksek. Bütçem müsaitse abs'li kawasaki z250 yada 250'lik abs'li bir scooter alırdım. Bindiğimde keyif alır biraz da güvenli hissederdim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
146
Ben de aynı konyu açan arkadaş gibi eşin dostun motorunu kullanıyordum. Artık kendi başlangıç motorumu almaya karar verdim. Ben pcx ile başlamayı düşünüyorum.
Yalnız şöyle bir problem var.
Arkadaş şu motor alma konusunda herkes bana karşı. Sinir olmaya başladım artık. Yok hız yaparsın düşersin, yok tehlikeli, yok unut sen motoru, deli misin motora binilir mi...
Yemin ediyorum isyanlardayım yaa
 
Katılım
13 Kas 2016
Mesajlar
19
Abicim abs nin önemi diyorum ve şunu bi izlemeni tavsiye ediyorum ondan sonra karar ver.
https://youtu.be/VfbGhgCiQVI

Bugun kaza yaptim ufak bi kazaydi ani fren yaptım tecrubesizlik de var haliyle. Eger abs olsaydi motor yan yatmayacak grenajlar cizilmeyecek idim hafif suratte gittigim icin bisey olmadi ama allah korusun. Bi izle abicim

Yamaha R25 te ABS yoktur. Peki sonradan eklenebilen bir özellik midir ?
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
13
Ben de aynı konyu açan arkadaş gibi eşin dostun motorunu kullanıyordum. Artık kendi başlangıç motorumu almaya karar verdim. Ben pcx ile başlamayı düşünüyorum.
Yalnız şöyle bir problem var.
Arkadaş şu motor alma konusunda herkes bana karşı. Sinir olmaya başladım artık. Yok hız yaparsın düşersin, yok tehlikeli, yok unut sen motoru, deli misin motora binilir mi...
Yemin ediyorum isyanlardayım yaa

Benim şimdiye kadar motor alamama sebebim de zaten aile tepkisiydi..evlendim bu sefer de eşim istemedi motor almamı.arabayı biraz hızlı kullanırım oyüzden korkuyorlar.sonunda eşimi razı ettim kısmetse mart-nisan gibi alacağım motosikleti :)
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
125 - 250 cc arası 5 farklı scooter ile yaklaşık 30.000 km tecrübem var ben bu durumda mt-25 tercih ederim, tecrübe azsa inazuma daha sakin bir sürüş sunacaktır diye düşünüyorum aynı zamanda daha konforlu. eğer boyunuz çok uzun değilse kawasaki de olabilir.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
46
Şimdi bu da sosyal deney falan çıkar,yazmadınız işte olmasın.
iki kelamda ben ediyim:)

Madem bütçe sıkıntın yok,bir süre sonra 250 lik makinayı satıp büyütmek isteyeceksindir. Bu yüzden 2.el piyasası hızlı olması da önemli
Bu kritere uyuyor mu bilmem ama ktm duke guzel bence
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
aynı modeller benim de ilgimi çekiyor.
hatta ilgili yerlerde sordum da,
şu ana kadar mt25 önde gidiyor, benim listemde. burun farkıyla inazuma'nın önünde.
diğer modelleri pek düşünmedim.
abs çok ciddi bir kriter. o bakımdan 2017 modelleri beklicem sanırım.
2017 modeli abs'li olursa düşünmeden mt25 edinmeyi planlıyorum.
ama hem inazumada hem de mt25'te varsa, işte yine ikilemde kaldım demektir.
boy 1.93 kilo 90.
 
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
21
Şimdi bu da sosyal deney falan çıkar,yazmadınız işte olmasın.
iki kelamda ben ediyim:)

Madem bütçe sıkıntın yok,bir süre sonra 250 lik makinayı satıp büyütmek isteyeceksindir. Bu yüzden 2.el piyasası hızlı olması da önemli
Bu kritere uyuyor mu bilmem ama ktm duke guzel bence

Alındım :)
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
13
aynı modeller benim de ilgimi çekiyor.
hatta ilgili yerlerde sordum da,
şu ana kadar mt25 önde gidiyor, benim listemde. burun farkıyla inazuma'nın önünde.
diğer modelleri pek düşünmedim.
abs çok ciddi bir kriter. o bakımdan 2017 modelleri beklicem sanırım.
2017 modeli abs'li olursa düşünmeden mt25 edinmeyi planlıyorum.
ama hem inazumada hem de mt25'te varsa, işte yine ikilemde kaldım demektir.
boy 1.93 kilo 90.

kawasaki z250 sl hakkında ne düşünüyorsun ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst