ilk motor olarak

Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
60
öncelikle cümleten selamun aleyküm..
motor almayı düşünüyorum inş. ancak güç konusunda yüksek bir motor almanın mantıklı olmadığı kanısındayım çünkü deneyimim yok.düşnce olarak cbr125 250 yada yzf125 ama baska modellerde olabilir bu tarzda önerebileceğiniz.2. El konusunda da cok sıkıntı yaşarmıyım.bu motoru değiştircem elbet daha iyisi ni almak için satarkende kolay cıkarmak lazım elden ...
Yazımda kusurum varsa affola.degerlendirmelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
bütçe sıkıntı değilse ybr 125,cbr 125 olabilür.yzf 125i napcan görüntü var başka bişey yok,fiyatı 250liklerlen aynı.al ybr 125 öğrenince sat hyo gt250 al...
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
50
Bence başlangıç için boy ve kilon yeterliyse cbr250r idealdir.Şehir içi yakıta baktığında söylediğin motorlar 3 aşağı 5 yukarı aynı yakıyorlar. İçlerinde cbr250nin artısı beygir gücü ve torkunun daha yüksek olması. Bu başlarda sıkıntılar yaratabilir ancak alıştıktan sonra keyifle binersin. Ancak Motor tecrüben hiç yoksa 125cc üstüne çıkmaman güvenli olacaktır. Tecrüben olmadığını düşünürsek yerinde olsam cbr125 den yana olurdu yine tercihim. Yzfde dedikleri gibi sadece şekil var dışında satışı zordur. Kimse kalkıp 7000-9000 arası rakamı 125cc klasmanındaki bir motora vermek istemez.
 
Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
60
hocam dedıklerınız dogru ama dırek olarak hyo gt250 dan baslasam ne gıbı zorluklarla karsılasırım kafama baya yatmaya basladı bu motor cunku
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
hyo bagımlılıktırr :)manevra kabıleyetın bırazdaha sınırlıdır direksiyonda ve direksiyonla senın aranda kocaman bır depo var eger boyun ve kolların ıcın degılse zorlanırsınn.ama kullanırsan vazgecemezsınn:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst