- Katılım
- 28 Tem 2008
- Mesajlar
- 137
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar, bugün akşamüstü bornova'da 2 şeritli yolda fren lambaları çalışmayan önümdeki aracın aniden durup en sol şeritte, sağa bile yanaşmadan yolcu indirmesi nedeniyle arkadan çarptım, tam çarpacakken allahtan motoru yan yatırıp önümdeki aracın altına soktum, tabi motor önde ben arkada kardeş kardeş sürüklenerek gidiyorduk
2 metre kadar sürüklendim ve o an sadece motoruma odaklanmıştım acaba öndeki araca çarpmadan duracak mı diye 4-5 metre sürüklendi ve hafifçe çarptı, motorumda bişey yok sol biraz çizildi ve sağ sinyalim arka tampona çarptığından dolayı çatladı. benim sol bileğim burkuldu, sağ elim sürtünmeden dolayı ezildi ve kanadı, arabadan inen yaşlı amca hemen yanıma geldi, fren lambalarının yanmadığını söyledim, özür diledi, şikayetçi olmadım amcadan, yaptıracağını söyledi lambalarını bir an önce. bugün dizlik almıştım ve bir de kot hem dizlikleri test etmiş oldum hem de kotum yırtılmadı en azından
(kendimi böyle avutuyorum) eldivenim olmadığı için elim neredeyse yarılıyordu, dizlik, kask ve mont kullandığım için vücudumda herhangi birşey yok. büyük bir tecrübe edindiğimi düşünüyorum bu kazayla 