İlk kazamı yaptım malasef

Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
merhaba arkadaşlar, bugün akşamüstü bornova'da 2 şeritli yolda fren lambaları çalışmayan önümdeki aracın aniden durup en sol şeritte, sağa bile yanaşmadan yolcu indirmesi nedeniyle arkadan çarptım, tam çarpacakken allahtan motoru yan yatırıp önümdeki aracın altına soktum, tabi motor önde ben arkada kardeş kardeş sürüklenerek gidiyorduk :) 2 metre kadar sürüklendim ve o an sadece motoruma odaklanmıştım acaba öndeki araca çarpmadan duracak mı diye 4-5 metre sürüklendi ve hafifçe çarptı, motorumda bişey yok sol biraz çizildi ve sağ sinyalim arka tampona çarptığından dolayı çatladı. benim sol bileğim burkuldu, sağ elim sürtünmeden dolayı ezildi ve kanadı, arabadan inen yaşlı amca hemen yanıma geldi, fren lambalarının yanmadığını söyledim, özür diledi, şikayetçi olmadım amcadan, yaptıracağını söyledi lambalarını bir an önce. bugün dizlik almıştım ve bir de kot hem dizlikleri test etmiş oldum hem de kotum yırtılmadı en azından :) (kendimi böyle avutuyorum) eldivenim olmadığı için elim neredeyse yarılıyordu, dizlik, kask ve mont kullandığım için vücudumda herhangi birşey yok. büyük bir tecrübe edindiğimi düşünüyorum bu kazayla :)
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
geçmiş olsun arkadaşım, allah beterinden saklasın valla :rendeer:
ilk ve son olur umarım ne diyim :)

eeee düşmeyen motorcu yoktur demişler :) aramıza hoş geldin tekrardan :p
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Geçmiş olsun arkadaşım.
Trafikte dikkatli olmak yetmez , çok dikkatli olacaksın. :)
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Basa gelen kazalarda, masrafimizi karsi taraftan alacagimiza ders almak her zaman daha iyidir bence.. Sirf bende yasli amcanin tavrindan dolayi hic bisey talep etmezdim sanirim. Cok buyuk gecmis olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önce insanlık. Geçmiş olsun allah daha büyük kaza göstermesin.
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
öncelikle geçmiş olsun.
burda bir kaç kaza okudum kast mont ve dizlik alıcaktım zaten demekki birde eldiven lazım olacak.
ama sorun 13 km köy yolunda bunları giymeye inşallah üşenmem
(tabi kask hariç diğer ekipman için söylüyorum)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst