- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Haziran ayı başında 2015 model Yamaha X-Max 250 alarak aranıza katıldım,
Bayram tatilinde İstanbul-Bodrum-İstanbul rotasını yapmak için yola çıktık 3 motor,
Dönüş yolunda dün sabah İzmir'de ufak bir kaza yaptım,
Viraja tek oklu tabelaya güvenerek biraz hızlı girdim, ancak viraj 90 derecelik dar bir virajmış, kendi şeridimden taşmam gerekti karşı şeritten araç gelincede panikleyerek frene bastım ve düştüm. Motor 2-3 metre sürüklendikten sonra aracın arka tekeri ve tamponun olduğu yerine çarptı.
Pantolonum ve eldivenim işe yaradı, hiç bir yara almadan ayağa kalktım. Araçtakiler ve yol arkadaşlarım önce beni kontrol etti.
Motoru kaldırdım sağ taraf grenajlarda çizik vardı sadece. Çizikler için zabıt tutturmaya gerek yok diye düşündüm, araçta da hiç bir hasar yoktu.
Araç sahibiyle helalleştik onlar ayrıldılar(plakasını almadım), sonrasında motoru sürmeyi denediğimde motorun aşırı derecede sola çektiğini fark ettim.
Bayram tatili nedeniyle servislere ulaşamadım.
Motorumu İzmir'de bırakıp İstanbul'a döndüm.
Sorum:
Problem ön çatalda, ne kadar masraf çıkartabilir bana? Çok büyük masraf çıkartırsa zabıt tutmadık sonradan böyle bir şey yapılabilir mi?
Teşekkürler.
Haziran ayı başında 2015 model Yamaha X-Max 250 alarak aranıza katıldım,
Bayram tatilinde İstanbul-Bodrum-İstanbul rotasını yapmak için yola çıktık 3 motor,
Dönüş yolunda dün sabah İzmir'de ufak bir kaza yaptım,
Viraja tek oklu tabelaya güvenerek biraz hızlı girdim, ancak viraj 90 derecelik dar bir virajmış, kendi şeridimden taşmam gerekti karşı şeritten araç gelincede panikleyerek frene bastım ve düştüm. Motor 2-3 metre sürüklendikten sonra aracın arka tekeri ve tamponun olduğu yerine çarptı.
Pantolonum ve eldivenim işe yaradı, hiç bir yara almadan ayağa kalktım. Araçtakiler ve yol arkadaşlarım önce beni kontrol etti.
Motoru kaldırdım sağ taraf grenajlarda çizik vardı sadece. Çizikler için zabıt tutturmaya gerek yok diye düşündüm, araçta da hiç bir hasar yoktu.
Araç sahibiyle helalleştik onlar ayrıldılar(plakasını almadım), sonrasında motoru sürmeyi denediğimde motorun aşırı derecede sola çektiğini fark ettim.
Bayram tatili nedeniyle servislere ulaşamadım.
Motorumu İzmir'de bırakıp İstanbul'a döndüm.
Sorum:
Problem ön çatalda, ne kadar masraf çıkartabilir bana? Çok büyük masraf çıkartırsa zabıt tutmadık sonradan böyle bir şey yapılabilir mi?
Teşekkürler.