İlk Defa Motor Alacağım Tavsiyeleriniz Lazım .

Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
25
Merhaba Arkadaşlar Dediğim Gibi İlk Defa Motor Alacam . 125'lik veya 150'lik Olacak Fakat Sağlam 100 Basabilecek Bir 100'lük Motorda Olabilir . Malum Okul Stajına Başlıyacam Gideceğim Yer Çarşıda . Yani 15 KM'lik Bir Yol . Toplu Taşıma Araçları Kullanmak İstemiyorum . Touring Tarzı Tavsiye Ederseniz Sevinirim . Limitim 2000 - 2500 TL Sıfır Olsun Benim Olsun :) Şimdiden Teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cub tipi bir motor almalısın. 100 km'de 2 litre benzin yakar hemde 125lik vitesli bir touring performansı verir 100 km hıza kadar. Son hızlarıda 110 civarı. Ayrıca temiz 2. el bulabilirsen 2. el almanı tavsiye ederim. Malum yeni baslayacagından 1-2 ufak düşmede sagı solu çizildi diye canın sıkılmaz.
 
Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
25
Hacı ben scoteer tarzı sevmiyorum ya touring tarzı lazım
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. el cbf 150 ybr 125
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
sağlam 100 bassın diyorsan. Sürat düşkünü olduğun belli. Koruma ekipmanın var mı peki. Şeklide güzel olsun isteyeceksin öğrenci adamsın malum. Kızlar bakmaz falan. Amaç ulaşımsa senin için en ekonomiği cub ama kendin bilirsin.
 
Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
25
Tabikide amacım ulaşım . Heralde 100 Basmıyacağım direk . Yani yinede en kötüsü bi 90 100 bassın abi onunda aşağısı kötü yani . En düşük motorlar 100lük zaten . Amacım ulaşım ama arada bi gezerim içinde köye falan giderim . Dikkatli kullanacam ki bisikleti bile dikkatli kullanıyorum .
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
1
arakdaşlar bende 250 cc dusunuyorum hangi model tavsıye edersınız honda cbr 250 rmi ninja 250 mi hysung 250r mi yardımcı olursanız sevınırm 3 arassında kaldım
 
Katılım
6 Ağu 2013
Mesajlar
28
CUP İYİDİR
BENDE ARKADAŞ GİBİ CBR 125 LERE 250 LERE CBF LERE BAKARKEN KENDİMİ CUP UN ÜSTÜNDE BULDUM
PİŞMANDA OLMADIM, İLK KAZAMIDA YAPTIM SIFIR ALDIĞIMDAN CANIM SKILDI BİRAZ AMA CANIMDAN İLERİ DEĞİL
DİZİMDEKİ VE ELİMDEKİ YARA DAGA ANCA GEÇMEYE BAŞLADI
EKİMAN ŞART ;)


sağlam 100 bassın diyorsan. Sürat düşkünü olduğun belli. Koruma ekipmanın var mı peki. Şeklide güzel olsun isteyeceksin öğrenci adamsın malum. Kızlar bakmaz falan. Amaç ulaşımsa senin için en ekonomiği cub ama kendin bilirsin.


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

sıfır wing-g- cup aldım daha 2 haftalık
ibre maksimum 80 e vuruyor. gerçek hızda omudur bilemem gps le falan ölçmek lazım

öyle demeyin birazdan damlar cupla 120 125 yapanlar :queen:
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
69
Mondial MCT 250 tam senlık. 250 cc olduğuna bakma yeni başlayanlar için ideal bir motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst