- Katılım
- 30 Eyl 2016
- Mesajlar
- 87
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar aksiyon kamerası almamla beraber ilk çekimlerimi yapmaya başladım. Amacım motovlog falan çekmek değil daha çok gezdiğim yerleri videoya alıp paylaşmak istiyorum önerilerinizi ve eleştirilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Bu ilk çekimim kamera açısı çok yanlış oldu.
Bu ikinci çekimim kamera açısını düzelttim fakat görüntü kalitesini yanlışlıkla düşürmüşüm. Bir de müzikler çok alakasız oldu çünkü ilk yükleyişimde telif hakkı yedim ve videom silindi. Sonra aceleden birkaç müzik ekledim tekrar paylaştım.
Bu da en son olan.
Bu ilk çekimim kamera açısı çok yanlış oldu.
Bu ikinci çekimim kamera açısını düzelttim fakat görüntü kalitesini yanlışlıkla düşürmüşüm. Bir de müzikler çok alakasız oldu çünkü ilk yükleyişimde telif hakkı yedim ve videom silindi. Sonra aceleden birkaç müzik ekledim tekrar paylaştım.
Bu da en son olan.