İlginç Motosiklet İlanı :)

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
zevk ve renk meselesi benimde hayalim mesela arabadan yatak yapmak tır :))
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu abimiz kesin yeni evlidir ve bir yeni evli hevesi ile marjinallik yapmak istemiştir büyük ihtimal çocukken yada bekarken bir filmde görmüştür içinde kalmıştır

şimdilerde hevesi geçtiği ve yange bu durumdan fazlasıyla sıkılmaya bağladığı için okutcak yer arıyor bu çirkin japon hurdasını:queen:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Bence dekoratiflikten çok sinir bozucu bişey. Rasgele sprey boyayla boyanmış, farı ve diğer tüm aksesuarları olmayan ve beni onar diye bakan bir motosiklet. Ben onun karşısında rahat edemem açıkçası.
otopsici senin verdiğin daha fena :mrgreen:
yaş 18, 600cc 4 silindir küçük geliyor, hayabusaya geçecek, şeytan gibiymiş ayrıca.
Bu motora bile aynayı yakıştıramayıp sökmüş bide..
Apaçiler parayı bulunca böyle oluyor demekki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Bence dekoratiflikten çok sinir bozucu bişey. Rasgele sprey boyayla boyanmış, farı ve diğer tüm aksesuarları olmayan ve beni onar diye bakan bir motosiklet. Ben onun karşısında rahat edemem açıkçası.
otopsici senin verdiğin daha fena :mrgreen:
yaş 18, 600cc 4 silindir küçük geliyor, hayabusaya geçecek, şeytan gibiymiş ayrıca.
Bu motora bile aynayı yakıştıramayıp sökmüş bide..
Apaçiler parayı bulunca böyle oluyor demekki.

iyi baktınız mı? iki ilanda aynı motora ait :)
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
motosiklet ilanlarında kendi resmini kullanana uyuz oluyorm.

ilana gelince garibim rr kimbilir o şeytanın elinde ne ızdıraplar çekmiştir. ilanın birinde tarz degişikligi diyor digerinde ise hayabusa istiyor.

TAMAM İŞTE, ss'den st'ye geçiyor :p
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Belki verilmiştir ama olsun. Motosiklet ilanı değil ama okuyunca ve resimlere bakınca çok güldüm. :mrgreen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-12-sifir-olu-gibi/detay

Walla ben konyadayım, ing.öğretmeniyim ve konuyla her ne kadar alakam olmasada birisinin dediğine göre onun yalancısıyım o araç, bu özelliklere sahip olan araç ismi çıktığı için 8-10 milyar gibi bir rakama satılmış diye duymuştum,millet bilmemne.comdaki enteresan ilanı merak etmek için sırf bakmak için geliyormuşmuşmuş demişti benim ders verdiğim birisi, bilgilerinize..... oturun da ağlayın, çok ciddi söylüyorum ha :)
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Heybe konusunda dalga geçmeyin aga :)
Özellikle yazlık ve köylük yerlerde, herkeste bir adet scooter var, genelde 100'lük hepsi.
Asya kanuni tarzı, parası olan yamaha cripton alıyo. Ama herkeste o heybeden var. :) accaip kullanışlı bi şey pikniğe falan giderken.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst