İlginç Mobylette fotoları

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bu su soğütmalı ve modifiye edilmiş,motor ayak marşlı



Bu da silindir ve kapağı dikkat ederseniz su kanalları çok belirgin.



Bu da donanımına airbag eklenmiş modeli :queen:



1978 ler de bunun kırmızı rengine biniyordum:p

 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ya kücükken hatırlıyomda biizm burda bi arkdaşta radyatoru olan bi pejo wardı hatta kendi yaptırmamıştı heralde seri üretim olması lazımdı :silent: yoksa su sogutmalı bi modeli yokmuydu yanlış mı hatırlıyorum
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Demek bir zamanlar her motorcunun mutlaka bir kere de olsa bindiği mopedler şimdi kimsenin ilgisini çekmiyor.
Nereden nereye.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ya kücükken hatırlıyomda biizm burda bi arkdaşta radyatoru olan bi pejo wardı hatta kendi yaptırmamıştı heralde seri üretim olması lazımdı :silent: yoksa su sogutmalı bi modeli yokmuydu yanlış mı hatırlıyorum

evet doğru hatırlıyorsun peugeot firması sanırım 95 li yıllarda su soğutmalı 105 modeli vardı seri üretimdir ama pek tutmadı hatta kırmızı kadranlı km/h vardı
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
114
evet doğru hatırlıyorsun peugeot firması sanırım 95 li yıllarda su soğutmalı 105 modeli vardı seri üretimdir ama pek tutmadı hatta kırmızı kadranlı km/h vardı
Heh dogruuu o zamanlar cok yadırganmıştı :farao: pehh mobilkette hic olur mu diye ama bence şişme olayını bi nebze olsa dahi geciktiriyordu
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
79
Beyler Slm Herkeze Bendede Var 2002 Pejo Yakinda Resmini Yolliycam.ben Bayahi Bir Degisim Yaptim.makineyi GÖrenler Resİm Falan Cektiriyor Bu Persembe Nasipse Son Kalan Yerleride Nikelaj Olucak.bende Bws 100 De Var Ama Bunun Zevkini Kullanan Anlar.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
79
Bence Pejo Abi ...ben Istanbulluyum Ama 17 Senedir Burdayim Kusadasinda Sekil Yapacaksan Ve Bu Isi Cok CÜzi Fiyata Yapacaksan Pejo Al .suda Var Tabi Ses Konusunda Polise Yakalanmicaksin.cÜnkÜ Eksoz İcİ Bos Oldugundan Cok Bagiriyor.hele Bide Makineyi Cift Yaptiysan Yakalandiginda Motoru Unut Birdaha Alamassin.cÜnkÜ Motorun Ruhsatta Tek Silindir GÖzÜkÜr.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Arkadaşımın iki vitesli puch'u vardı.Sinek gibi sesi vardı aletin.İkimiz binince bile deli gidiyodu.Küçüktük belki ondan makina süperdi.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Mobiletlerle ilgili bir hatırladığımda biraz eskimiş olanları dik yokuşlarda pedal çevirerek çıkardı.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
22
offf mobilet ne güzle aletti be süper52im vardı cayır cuyur gezerim onunla ama çalındı:salut:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
42
Benimde wardı bi tane turuncuya boyamıştım, yağ yerine mazot karıştırıp birazda tiner koymuştum depoya ne qüsel kaçıodu rahmetli....:pale:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
195
evet daha fazla resim koyarsanız
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst