- Konu Yazar
- #1
Selamlar.
Arkadaşlar şu anda açtığım yeni başlık ve yazdığım yazı ; benim , forumdaki 200. mesajımdır.
Bunu sizlerle paylaşmak istedim.Biliyorum pasta kesemedik.Ama olsun böyle de kutlanır. :queen:
Bu yaptığım belki , sitede ilktir.
Bizlere bu siteyi sağlayan ve sitede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. :king:
Sizlerle de birlikte olmaktan , aynı board da mesajlaşmaktan memnunum. :bounce:
Saygılar.
Volkan AKAN
:bestmt:
Arkadaşlar şu anda açtığım yeni başlık ve yazdığım yazı ; benim , forumdaki 200. mesajımdır.
Bunu sizlerle paylaşmak istedim.Biliyorum pasta kesemedik.Ama olsun böyle de kutlanır. :queen:
Bu yaptığım belki , sitede ilktir.
Bizlere bu siteyi sağlayan ve sitede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. :king:
Sizlerle de birlikte olmaktan , aynı board da mesajlaşmaktan memnunum. :bounce:
Saygılar.
Volkan AKAN
:bestmt: