İlginç Bir Kutlama ...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selamlar.
Arkadaşlar şu anda açtığım yeni başlık ve yazdığım yazı ; benim , forumdaki 200. mesajımdır.
Bunu sizlerle paylaşmak istedim.Biliyorum pasta kesemedik.Ama olsun böyle de kutlanır. :queen:
Bu yaptığım belki , sitede ilktir.
Bizlere bu siteyi sağlayan ve sitede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. :king:
Sizlerle de birlikte olmaktan , aynı board da mesajlaşmaktan memnunum. :bounce:

Saygılar.
Volkan AKAN

:bestmt:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bede 100 mesajda böle bişe yapmayı düşünmüştüm.ama o da ne 100 ü geçeli baya olmuş,neyse kısmet 1000 inci mesaja.
sanada nice 200. mesajlar. :king:

yaaa ulan tesadüfe bak.bende bu mesajı yazıyoken 300 üncü mesajmış.
baba olmadı şimdi bu.bi pasta keselim en iyisi biz :queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben de düşünmüştüm. her zaman forumlarda 100ve katları mesajlarda aynısını düşünmüşümdür. hatta bir forumda yapmıştım da. ama gören aynını yapmaua başladı ve işin cılkı çıktı. 200. mesajın hayırlı olsun demekle birlikte tek örnek olmanı diliyorum :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
insan bir haber eder Volkan pasta neyim yollardık şöle üstüne motosiklet net yazılı 200 tane mum ama sende onları söndürecek nefes yok diye yollamadım iyi ettim dimi :flower:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Dileklerine katılıyorum. +1
Bir mesaj da ben yazayım bakalım benim ki kaç olmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst