İlanı Okuyun ve gülmekten kırılın :)

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Abi burası benim oturduğum yere çok yakın muhtemelen bende k.hanede hamidiye mah. oturuyorum.Burda gecekondu tarzı evler çok.Belkide satan kişiyi görsem sima olarak çıkartırım çünkü çok küçük bir yer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst