ilaç ve motosiklet

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
herkese merhaba benim bir sorum olacak. kullandığım bir ilaç var sprey soğukta kalması gerekiyor. muğla bölgesinin sıcağı malum güneşin altında 45 50 derece oluyor ne termus dayanıyor nede buz acaba böyle rahatsızlığı olanların ilaçları için bir çözümü var mı? özellikle şeker hastalarının iğneleri için falan çözüm önerilerinizi bekliyorum. bu yaz için 3 motor 1000 kmlik 4 gün 3 gecelik bir gezi planladık bu gezide nasıl bir çözüm bulabilirim?:)



birde dün sahibindende gezerken böyle bir topcase buldum kullanan varmı türk malı yazmışlar sitesi falan var fiyatıda çok uygun geldi bana :cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-aksesuarlar-arka-canta-arwic-46-lt-kargo-bizden-plus-plus-plus-123917876/detay
buda sitesi
http://www.arwic.com.tr/
herkese şimdiden teşekkürler tekeriniz düz bassın :):king:
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
babam şeker hastası uzun yola çıkcagımız zaman insülinlerini 2 buz kalıbının (şu mavi olanlar) arasına sıkıştırıyo,bi tane ısı korumalı çantamız var içindeki özel kaplama sayesinde dışarının sıcagından etkilenmeyip soğuk tutuyo ona koyup öyle yola çıkıyoruz.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
çok teşekkür ederim bu soğutucular yaklaşık 40-50 w oluyor aküyü bitirir kısa sürede :( ne yapsam bilemedim
çanta nasıl sizce kalitesi
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
boğa spermalarınıın bozulmasını engelllemek için

spermaların bulunduğu tankın içinde -196 derece de sabit

kalan sıvı azot kullanılır. Veteriner ilaçları satanlarda felan bulabilirsiniz.

Gayet stabil tehlikesiz ve kolya bulunabilir . İlacınıza bu çok soğuk gelirse bir kaç

yalıtımla -30 lara kadar yükseltebilirsiniz ısıyı
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
babam şeker hastası uzun yola çıkcagımız zaman insülinlerini 2 buz kalıbının (şu mavi olanlar) arasına sıkıştırıyo,bi tane ısı korumalı çantamız var içindeki özel kaplama sayesinde dışarının sıcagından etkilenmeyip soğuk tutuyo ona koyup öyle yola çıkıyoruz.
bu yöntem güzelmiş o çanta nasıl birşey acaba ne kadar süre soğuk kalıyor hangi aralıkla buz kalıplarını değiştiriyorsunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

boğa spermalarınıın bozulmasını engelllemek için

spermaların bulunduğu tankın içinde -196 derece de sabit

kalan sıvı azot kullanılır. Veteriner ilaçları satanlarda felan bulabilirsiniz.

Gayet stabil tehlikesiz ve kolya bulunabilir . İlacınıza bu çok soğuk gelirse bir kaç

yalıtımla -30 lara kadar yükseltebilirsiniz ısıyı
- 30 çok düşük o kadarda ilaç patlar bana 15 20 derece yeterli aslında
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Ben memleket dönüşünde peynir falan getirirken bozulmasın diye donmuş su dolu pet şişelerin arasına koyuyorum. Araba içinde 7-8 saat dayanıyor pet şişeler ama motosiklet çantasının içinde yazın 2 saati görmez gibi geliyor.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Spermalar durekt sivi azotun icine atiliyor normalde . O kadar soguga ihtiyaciniz yoksa sizde sise gibi bir seye koyup bi cantanin icerisine de ilaclarinizla birlikte koyarsaniz isinizi gorecektir. Ama yolda buz vs bulamayacaginiz icin sivi azot sizin için biçilmiş kaftan
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
bizdeki çanta : http://urun.gittigidiyor.com/koleksiyon/tuborg-isi-korumali-eski-bira-cantasi-74469496
daha kaliteliside bulunur heralde,5-6 saatlik yolculuğumuzda bize yeterli oluyo yolculuk sonunda çantadan çıkardığımızda buz kalıpları hala soğukdu.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
decathlonda çantalar satılıyor içine koyduğun ürünün sıcaklığını muhafaza ediyor yani soğuksa ısıtmıyor sıcaksa soğutmuyor ondan alabilirsin sırt çantası zaten içinede buz kalıplarını yani şu mavi jel gibi olan kalıbı at sonrada ne koyucaksan onu koy çantaya hiç bir şey olmaz bozulmaz:cat:

bak çanta bu gayet ucuzdu 50tl gibi birşeydi tam hatırlamıyorum işini rahat görür.

http://sports.decathlon.com.tr/TR/arpenaz-20-ice-sirt-cantasi-181369009/
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
çok teşekkür ederim arkadaşlar çok yardımcı oldunuz düşünüyordum uzun süredir ne yapsam diye :cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst