bu gas gas lar galiba yannış biliyo olabilirim yanlışsam düzeltiniz hehehe..
ispanyol markası olması lazım...
eskiden eurosport ta her hafta verirlerdi artık o kadar yok, hatta hic görmüyorum desem yeridir...
tamamen denge üzerine kurulu bi yarışmaydı ayak değerse puan kaybediyodun falan filan...