İkisi arasında kaldım sizce?

Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
4
Herkese iyi günler
Yaz için motorsiklet düşünüyorum yaklaşık 2 aydır araştırma yapıyorum cbr 250 de karar kaldım ama geçen hafta gv250 yi görene kadar beni inanılmaz derecede etkiledi:queen: biliyorum sınıfları farklı ama sizinde önerilerinizi almak istedim
Benim isteğim öncelik konfor ve fazla benzin yakmaması, iki-üç ayda bir uzun yol yapmakta istiyorum.
Değerli yorumlarınıza ihtiyacım var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst