- Konu Yazar
- #1
Kazanın nasıl geliştiğini anlatayım ilk başta. Arkamda 90 kilo artçım ile şehir içinde dolaşırken bilmediğim 2-3 yer vardı oraları gezmeyi teklif ettim oda kabul etti. Hayatımda görmediğim kadar dik bir yokuştan aşağı indik ve karşıma aynı yokuşun yukarıya doğru olanı geldi. Attım 2. vitese 50 km hızla girdim bayıra , baktım devir düşüyor 3-4 bin devirde motosiklet. 2 den 1 attım bayılmasın diye gaza yüklendim baktım motosiklet tekerde. Aklıma hemen arka frene basmak geldi ki bastım da fakat gidon yamuk durduğundan veya artçım arkada heyecan yapıp hareket ettiğinden dolayı dengem kayboldu ve motosiklet sola yattı. Hızım 35-45 km arasıydı büyük ihtimal. Veya bana o anın etkisiyle hızlı gibiymişiz geldi
. Ayakta zor durulacak bir yokuştu. Kaza esnasında kafamı direk yere çarptım ve kaburgamın üstüne düştüm. Artçım direk kendini attığı için yerde 2-3 saniye sürünüp ayağa kalktı.
Şimdi benim sorum şu , kaskı yere vurduğumdan dolayı kaskın koruyuculuğu bitmiş midir ? Tabi ki bu soruyu doğru cevaplamak için çok etken var fakat kaskım shoei'nin gt-air modeli , maalesef ucuz bir kask değil ve yenilemem çok çok zor. Vizör ve kaskta 2-3 cm kadar 5-6 tane çizik var sadece. Siz olsanız kullanmaya devam eder miydiniz ? Birde böyle bir kaza yaşayan bir tek ben miyim acaba diye düşünüyorum :mrgreen: Var mı başka bu tür kazası olan birisi ?
Şimdi benim sorum şu , kaskı yere vurduğumdan dolayı kaskın koruyuculuğu bitmiş midir ? Tabi ki bu soruyu doğru cevaplamak için çok etken var fakat kaskım shoei'nin gt-air modeli , maalesef ucuz bir kask değil ve yenilemem çok çok zor. Vizör ve kaskta 2-3 cm kadar 5-6 tane çizik var sadece. Siz olsanız kullanmaya devam eder miydiniz ? Birde böyle bir kaza yaşayan bir tek ben miyim acaba diye düşünüyorum :mrgreen: Var mı başka bu tür kazası olan birisi ?

