Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlısı olsun hani hyo dan hondaya gecsen anlıcam. dicem ki hak yolu bulmuşun ama....neyse şaka bi yana kardeşim umarım ii günlerde kazasz belasız kullanman geregiyle....
hayırlı olsun kardeşm
madem bu motordan aldın . bnm gbi almak isteyenlere bilgi ver bakalım
görünüm olarak çok hoş bi motor .. ama arkası hoşuma gitmiyor.. bu konu hakkında yapılabilecek bşi varmı ??
mesela regalin arka çok hoş duruyo
hayırlı olsun kardeşm
madem bu motordan aldın . bnm gbi almak isteyenlere bilgi ver bakalım
görünüm olarak çok hoş bi motor .. ama arkası hoşuma gitmiyor.. bu konu hakkında yapılabilecek bşi varmı ??
mesela regalin arka çok hoş duruyo
valla soruna cevap lamazsın sanırım. arkadaş 2 sene oluyor nerdeyse alalı ve foruma da çoktandır girmemiş. sen en iyisi mootosiklet modelleri forumuna bak ordan bilg iiste