İkinci motorum Hyosung GV250 Aquila...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle :cat:


İzmir de bir dostumuzda da satılık var,ve gayet uygun fiyatlı.İsteyen olursa aklında bulunsun.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.ilerleyen günlerde motordaki izlenimlerini eksiler,artılar bizimle paylaşırsan sevinirim.çünkü askerden sonra düşündüğüm motosikletlerden bitanesi:wiinkk:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Herkese tek tek teşekkür ederim, çok sağolun.


Hayırlı olsun, büyüyünce gv 650 olsun :)

Amiiiin!!!! Sağolasın.

güzel motor iyi günlerde kullan. . . üst devirlerde iyi kaçan bir alet artı uzun süre devirli gittiğin zaman seste değişiklik oluyormuş(iyi yönde tabi daha tok bir ses çıkarmaya başlıyormuş) bir arkadaşımda vardı bir zamanlar :)


Evet 8000devirden sonra coşma eğilimi gösteriyor. 4.viteste bile 100km/hızla çok rahat gidebiliyor, bana gereken uzun yol performansı için ideal. Hiç yorulmadan 120'yi gördü daha fazlasını denemedim.

:) hayırlı olsun arkadaşım! çok iyi bir seçim yapmışsın. inan bana hiç pişman olmayacaksın ve 3 yada 4 ay içinde bi gv 650 almayı bile düşünebilirsin.

kazasız belasız nice km ler dilerim. tekerin hep düz bassın ve kaskın hiç yere değmesin :wiinkk: :)

Yok o kadar çabuk alabilemem, daha borç harç var. artı biraz cruiser deneyimi yapalım. En az 2 yıl üstünden inmeye niyetim yok.:)
Ama GV650'de insana iç geçirten bir alet sport cruiser resmen.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.ilerleyen günlerde motordaki izlenimlerini eksiler,artılar bizimle paylaşırsan sevinirim.çünkü askerden sonra düşündüğüm motosikletlerden bitanesi:wiinkk:

Sağol. Umarım senin de olur. Kısaca: Motorun 28 beygir olması büyük artı ve bunu hissettiriyor. Sadece bir devir aralığında (7000dev. civarı) hafiften vibrasyon oluyor doğru devirlerde vibrasyon yok. Kullanımı çok rahat. cruiserdan beklenmeyecek kadar kaçma ve ataklık gücü var. cbf150'den sonra tabii daha ağır olduğu için kısa manevralarda dikkatli olmak gerekiyor. İki kişi ile sanki tek kişi gidiyormuş gibi rahat. Ama açık söyliyim 1 saatten fazla molasız gidilmez poponuz ağrıyabilir. Yük direkt popoda çünkü. Gerçi kanımca hiç bir motorla 1 saatten fazla molasız gidilmez ya. Benim için en önemli artısı uzun bacaklarım rahat etti. Ve iki kişi ile sıkça bindiğim için çok daha keyifli ve güvenli oldu GV250. Kısaca dedim ama 1 haftadır tepesindeyim diye amma yazdım haa.:mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı Olsun, Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
HAyırlı olsun arkadaşım.KAzasız belasız sürüşler dilerim.Piyasada fiyat performans oranı en iyi makinalardan birini aldın bence.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
bu topiği atlamışım gerçi diğer topiclerde hayırlı olsun demiştim ama burayı nasıl olduysa atlamışım..hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inşallah..hiç pişman olmayacak ve keyifle bineceksin..arada bana dua etmeyide unutma:)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı olsun arkadaşım :rendeer:
GV 250 gerçekten çok güzel bir motor :)
Sürerken çok keyif veriyor :cat:
Arkadaki Artçıların keyfi ise bambaşka :queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
bu topiği atlamışım gerçi diğer topiclerde hayırlı olsun demiştim ama burayı nasıl olduysa atlamışım..hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inşallah..hiç pişman olmayacak ve keyifle bineceksin..arada bana dua etmeyide unutma:)


Sağolun sizin epeyce etkiniz oldu bu motorda karar kılmamda. Cesaretlendirici ve pozitif yorumlarınız ve 10.000km'lik deneyiminiz bana bu tercihi yaptırdı.
Size ve BBRR'ye özel teşekkür ediyorum. O da sizin gibi motoru kullanmış biri olarak çok olumlu yorum yapmıştı. Umarım motor da beni ve sizi yanıltmaz, utandırmaz, kazasız belasız bineriz. Global motor gen.md. yardımcısı da sınıfının en sorunsuz motoru olduğunu söylemiş mailinde. Şu an için tek derdim soğukken ilk çalıştırmada bir kaç kez marş istemesi. Sizin de dediğiniz gibi bujiyi bir numara yükseltmek niyetindeyim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819








[/


Biraderim kankam yakıştımı sana şimdi bu hareket...Hondacı markasının arkasında durur...asla satmaz...Hondaya binen başka bir markaya pinemez...racona ters...şimcik heyet toplantısı yapıldı ve ayaklarına sıkılmasına karar verildi..eylemi GINGER gerçekleştirecek...bir daha böle bir yanlışın içinde olma diye sadece topuklarına sıkacaz yiğidim...hadi sen bizi üzme...geliver iki dakka Nişantaşına işini bitirek...hem Amerikan Hastanesine çok yakın buralar...:cherry:



:mrgreen::queen::cherry:


hayırlı olsun paşam...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
:queen: Kambersiz düğün olmaz ben de Metehan nerde diyordum tam. Abi gençliğime bağışlayın yaptık bi hata, valla söz bi sonraki Honda Shadow olacak:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resimde sanki CBF600 gördüm.....:p

Dördü anca ediyor....:queen:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
kardeş,im hayırlı ugurlu olsun gule gule bin. ne kadara aldıgını öğrenebilirmiyim
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
73
Evet 8000devirden sonra coşma eğilimi gösteriyor. 4.viteste bile 100km/hızla çok rahat gidebiliyor, bana gereken uzun yol performansı için ideal. Hiç yorulmadan 120'yi gördü daha fazlasını denemedim.


valla bir arkadaşla beraber 1.köprüden asyaya geçerken 140 yaptık 2 kişi, , ama arkadaş tek kişi de olsan 140 tan sonra gitmiyo hız kesiciye girdiğini söylemişti. . . ama sen yinede çok aşırıya kaçma :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst