İkinci Motor

Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
17
Merhabalar, motorumu geçen hafta satmış bulunmaktayım. Yüksek cc motor düşünüyorum. Aklımda r25 vardı fakat cb500f de çekici gelmeye başladı, biraz daha bekler para biriktir onu alırım diyodum bi tanıdık daha uygun fiyata mt 07 alabilirsin dedi. Kafam bayağı bi karıştı. Barkın abi cb500f incelemesinde ikinci motor olarak mt 07 den bahsetmiş ama kullanabilir miyim emin değilim. Tabi işin işine para giriyo mt yada cb olursa yazın ortasına kadar beklemem gerekicek. Düşünce ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Not olarak farklı farklı motorlarda ( mondial kt 125, kanuni racer, pulsar 200 ns, apache, cbr 250 r ve biçok çin malı) 40 bin km yi geçik tecrübe kazandım.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Yazılan yazıda cumle duzenı olmaması ve konuların bırbırıne baglantısını saglayacak ara cumleler olmadıgı ıcın ne demek ıstedıgınız anlasılmıyor ve okuyan kısıyı yoruyor editleyerek bastan yazarsanız daha ıyı olur
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
17
Yazılan yazıda cumle duzenı olmaması ve konuların bırbırıne baglantısını saglayacak ara cumleler olmadıgı ıcın ne demek ıstedıgınız anlasılmıyor ve okuyan kısıyı yoruyor editleyerek bastan yazarsanız daha ıyı olur

konuyu düzenleyemiyorum kusura bakmayın. anlatmak istediğim motor alıcam ve bu ikinci motor olucak. mt 07 düşünüyorum ama tecrübem yeterli mi emin olamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:11 ----------

daha kolay kullanırsın ama hata affetmez mt 07

daha küçük motor mu bakmalıyım yani?
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
Merhabalar, motorumu geçen hafta satmış bulunmaktayım. Yüksek cc motor düşünüyorum. Aklımda r25 vardı fakat cb500f de çekici gelmeye başladı, biraz daha bekler para biriktir onu alırım diyodum bi tanıdık daha uygun fiyata mt 07 alabilirsin dedi. Kafam bayağı bi karıştı. Barkın abi cb500f incelemesinde ikinci motor olarak mt 07 den bahsetmiş ama kullanabilir miyim emin değilim. Tabi işin işine para giriyo mt yada cb olursa yazın ortasına kadar beklemem gerekicek. Düşünce ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Not olarak farklı farklı motorlarda ( mondial kt 125, kanuni racer, pulsar 200 ns, apache, cbr 250 r ve biçok çin malı) 40 bin km yi geçik tecrübe kazandım.


Al bir HYOSUNG GT650R

MOTOR TİPİ : DOCH, 8 Sübap
SOĞUTMA : Su Soğutmalı
MARŞ : Elektrikli
HACİM : 647cc
BEYGİR GÜCÜ : 79 hp
SİLİNDİR ADEDİ : 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK : 2,060×730×1,060mm
TEKERLERK MESAFESİ : 1,435 mm
YERDEN YÜKSEKLİĞİ : 150 mm
AĞIRLIK : 191 kg
VİTES YAPISI : 1 Aşağı 5 Yukarı
FRENLER : Ön çift disk
Arka tek disk

İTALYAN GİBİ V ÇALSIN ZURNALAR OYNASIN .... LAR PARÇASI YAMAHA GİBİ SUZUKİ HONDA GİBİ GEL BABAM BAKALIM BURAYA ENSEN PARLIYOR SENİN ÇİNSİNDEN DEĞİL HEM GABİP 650 İKİ SİLİNDİR 4 E HAZIRLIK FALAN İSTERSEN 250 ÜSTÜ BUNU AL
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
17
hocam dediğiniz mantıklı geldi de marka hyo sıkıntı çıkarmasın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:48 ----------

Al bir HYOSUNG GT650R

MOTOR TİPİ : DOCH, 8 Sübap
SOĞUTMA : Su Soğutmalı
MARŞ : Elektrikli
HACİM : 647cc
BEYGİR GÜCÜ : 79 hp
SİLİNDİR ADEDİ : 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK : 2,060×730×1,060mm
TEKERLERK MESAFESİ : 1,435 mm
YERDEN YÜKSEKLİĞİ : 150 mm
AĞIRLIK : 191 kg
VİTES YAPISI : 1 Aşağı 5 Yukarı
FRENLER : Ön çift disk
Arka tek disk

İTALYAN GİBİ V ÇALSIN ZURNALAR OYNASIN .... LAR PARÇASI YAMAHA GİBİ SUZUKİ HONDA GİBİ GEL BABAM BAKALIM BURAYA ENSEN PARLIYOR SENİN ÇİNSİNDEN DEĞİL HEM GABİP 650 İKİ SİLİNDİR 4 E HAZIRLIK FALAN İSTERSEN 250 ÜSTÜ BUNU AL

gt650r ın yeni modelleri yokmuş sanırım ya en yeni modeli 2008 model
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
hocam dediğiniz mantıklı geldi de marka hyo sıkıntı çıkarmasın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:48 ----------



gt650r ın yeni modelleri yokmuş sanırım ya en yeni modeli 2008 model

yanlışım varsa düzeltin 2016 modelleri var ama siparişle getiriyorlar diye biliyorum. malum fiyatıda yüksek olunca o paraya şunu alırım bunu alırım diyebiliyorsunuz.

aslında xj6'da bakabilir arkadaşımız.
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
17
xj6 için yeterlimiyim bilmiyorum, daha önce 4 silindirli motorla tecrübem olmadı sıkıntı olmasın?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ktm 390 Ninja 300 z300 yzf r25 düşünmezmişsiniz?
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Hocam CB derim ben yakından gördüysen eğer bu sene efsane haline getirmişler arka kuyruk mükemmel olmuş bi düşünün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst