ikinci motor olarak er5 düşünüyorum yardım...

Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
selam arkadaşlar ben ybr 125 imden sonra er5 e geçmek istiyorum, 2 seneden fazla bir sürede bineceğim, uzun süreli kullanımda illallah ettirecek bir özelliği var mı,herhangi bir kronik sorunu v.s. yağ yaktığını duymuştum kronik olarak doğru mudur? ve de en can alıcı soru bana çok fazla gelir mi cc ve beygir olarak...teşekkür ederim şimdiden yaptığınız yorumlar için...

saygılarımla

dr_lunata
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
o motorlar gerçekten çok güzel,kronik sorunu varmı yok mu bilmiyorum açıkcası.
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
57
125cc den sonra iyi bir geçiş motoru.250 ye geçsen çok farkı hissetmeyeceksin.fiyatı performansı iyi bir motor.her motor makul düzeyde olmak kaydıyla yağ yakabilir.ben kullananlardan yağ yaktığına dair kronik bir sorun duymadım.ama hor kullanılmış,bakımları yapılmamış,gereksiz zorlanmış makinelerde bu sorun olabilir.alacağın motorun temiz kullannılmış olması lazım.500cc, 125 ten sonra iyi bir geçiş olur.zaten bu sınıfta bir de cbf 500 var naked olarak.hayırlı olsun.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
50cc,100cc,125cc,150cc,250cc,500cc,600cc,650cc,800cc,900cc,1000cc,1100cc,1200cc,1300cc,1500cc,1600cc bu yolu izlemeni tavsiye ediyorum yoksa düşersin ,kaza yaparsın veya başka birşey olur
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
50cc,100cc,125cc,150cc,250cc,500cc,600cc,650cc,800cc,900cc,1000cc,1100cc,1200cc,1300cc,1500cc,1600cc bu yolu izlemeni tavsiye ediyorum yoksa düşersin ,kaza yaparsın veya başka birşey olur

Biraz sitem dolu bir cevap olmuş mu ne :mrgreen: Şaka bir yana , 10-15 beygirlik motosikletlerden 100 beygir üzeri motosikletlere direk geçmeyi doğru bulmuyorum.Ama konumuzdaki durum uygun olabilir ER5 güzel makina 99 modeli vardı bende:) Yanlız yakıt konusunda 600lüklerden pek farkı yok söyliyeyim.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
99 model ve siyah renkteyse fiyat ucuz da olsa. alamamnı tavsiye ederim benim proje motorum olacaktı yazık kii şasesi kırıldı..veya benden önce çatlaktı yok pahasına verdim sahibindende ilanı doalşıyır ve ege yöresinde el değiştiriyor sürekli bu motordan kesinlikle uzak dur saygılar:)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst