- Katılım
- 22 Ağu 2009
- Mesajlar
- 68
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar ben ybr 125 imden sonra er5 e geçmek istiyorum, 2 seneden fazla bir sürede bineceğim, uzun süreli kullanımda illallah ettirecek bir özelliği var mı,herhangi bir kronik sorunu v.s. yağ yaktığını duymuştum kronik olarak doğru mudur? ve de en can alıcı soru bana çok fazla gelir mi cc ve beygir olarak...teşekkür ederim şimdiden yaptığınız yorumlar için...
saygılarımla
dr_lunata
saygılarımla
dr_lunata