İkinci Eldeki Fahiş Fiyat Gazetevatan.com' da Haber Yapıldı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,760
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Satış online ve e-devlet üzerinden yapılmalı. Bir adam veya ailesi birden fazla alım satım yapınca, maliye bir gel bakalım nerden buldun demeli.
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,234
Motosikleti
DUKE 250
mercedes online satış denedi ama acayip saçma bir sebepten başarılı olamadı.
ama gel gelelim karşıdaki rakip Türk insanı. insanda belirli bir düzey ahlâk olmayınca netice bu oluyor.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ben artık kimseye kızmıyorum; ülkede o kadar y.vşak var ki insanlar mecbur y.vşak oluyor.

bayi sıfır fiyatından satmıyor , en az aksesuar sokup gönderiyor. o da bayi stokculuk yapmamıs olur da bulursan.

dolar 1 günde ucuyor gidiyor, bugun alacagın motoru yarın binlerce liraya fazla alıyorsun.

dogal olarak satan adam da bugun motoru satsam 2 hafta motor arasam fiyatlar kesın yıne yukselecek diye düşünüp yüksege satıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satış online ve e-devlet üzerinden yapılmalı. Bir adam veya ailesi birden fazla alım satım yapınca, maliye bir gel bakalım nerden buldun demeli.

Sesli guldum okuyunca :)

Ulkede "Nereden buldun" diyecek maliye olsa ulke bu halde olur muydu hic?

Ya diger uctan bakacak olursak, boyle yonetilen bir ulkede "Nereden buldun" diyecek maliye kalmis olma ihtimali var mi?
 
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
346
Motosikleti
Dominar 250
Bajaj'ın pazarı ile, Honda'nın pazarı bir değil. Dört tekerli dostlarımızda durum accık farklı, motosikletlerin pazarı dar(scooter hariç) arabalara göre.

Yani Kuralkan güzel sistem oturttu falan eyvallah ama aynı şey değil bence. Aynı sistemi Honda, Yamaha yapsın, üç güne patlatırlar o sistemi. Çünkü hem araç, hem yatırım aracı ne yazık ki...

Yani gerçekten araçların yatırım aracı olması da ne bileyim, durduğu yerde eskiyen, ömründen giden araçlara paha biçmemiz. Emeği geçen herkesin çayına martılar s*çsın inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst