Birçok sebebi var bence
1-çok az sene satışı vardı
2-karenaj seven bir milletiz
3-titreşim falan sevmiyoruz
4-üst seviye vergi dilimi
5-belli bir kullanıcı grubuna hitap etmesi
6-şehiriçi benzin tüketimi
7-işletme maliyeti
8-torklu bir makine tecrübesi az olanı korkutuyor
Bunlarla birlikte bende var,severek te kullanıyorum.torku,titreşimi,ivmelenmesine bayılıyorum. Şu cok açık ki herkese hitap etmiyor.ama kullanıp ta beğenen arkadaşlar var ise motor blok ve sasesi çok saglam.ölmeyecek motor yapmış adamlar.amortisorleri olsun,parça kalitesi olsun,işçiliği olsun çok iyi.mt07 den çok daha kaliteli motor.
Tavsiye eder misin derseniz bişey diyemem.supermotoya çok yakın bir kullanım tarzı var ve herkese hitap etmeyebilir.
1100km tek seferde Sinop'tan Kuşadası'na mola vererek 13 saat yolculuk yaptım. Sonuç olarak yoruyor ama gideceğiniz yere variyorsunuz.4.5lt/100km'de benzin tüketimi ile de sehirdisi benzin tüketimi sunuyor.gerektiğinde az benzin tüketiyor yani.