İkinci el piyasasının ölü olması hk.

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
sadece konu başlığına bakarak;

Sıfır Motor 20 bin tl.

2014 model 20 bin km. de.

Adam ilan açmış üstüne 2 bin tl lik aksesuar koymuş, 17 bin diyor.

yav he he.
 
Katılım
7 Ara 2018
Mesajlar
184
Baktım da geçen sene de aynı durumlar varmış Herkes yüksek fiyattan satıyor, işin ilginç tarafı o zamanlarda faiz oranları düşüktü. Şimdi daha yüksek artık araç almak imkansız hale geldi. Tavsiyemdir alacak iseniz canlı parayı elinizde tutun bu piyasada böyle devam ederse fiyatlar çok düşecek.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
12500 den ilan çıktım, 11000 'e kadar düştüm 1 tane arayan yok. Piyasa hepten ölü galiba.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Baktım da geçen sene de aynı durumlar varmış Herkes yüksek fiyattan satıyor, işin ilginç tarafı o zamanlarda faiz oranları düşüktü. Şimdi daha yüksek artık araç almak imkansız hale geldi. Tavsiyemdir alacak iseniz canlı parayı elinizde tutun bu piyasada böyle devam ederse fiyatlar çok düşecek.

Fiyatların düşmesi malesef zor. Satışlar düşebilir ama fiyatlar düşmez. Sıfır motorlar için bundan aşağı olacağını hiç sanmam. İkinci eller biraz düşebilir o kadar. Canlı parayı faizde tutup motor alınacağı zaman faiz bozmak en iyisi. Şu sıralar faizler oldukça yüksek. İkinci eller, faiz getirisi kadar fiyat artırmaz.

12500 den ilan çıktım, 11000 'e kadar düştüm 1 tane arayan yok. Piyasa hepten ölü galiba.

2013 25 bin km civarında 9-10 bine satılık XEvo'lar. Sizinkinin kilometre model bilgisi nedir. Tabi XEvo satıyorsanız :)
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
71
piyasanın tek ölü olma noktası sıfır 2017 model 21500 tl olan r25 i :

adam 2017 model r25 20.000 kmdeki motoruna boş haliyle 20.500 tl istemesi tek sebeb bu

bana diyor ki bide ekstrası olsa fazla yazardım ondan uygun yazdım bu nasıl bir düşünce :D

yani düşünün ikinci el ya ikinci el bunun içinde risk var kullanılmışlık var hangi akıllı 1000 tl için kendini riske atar

yok sonra satamadım yok söyle ben buna sigorta yaptırdım plaka çıkarttım şu fiyata geldi diyor dostum zaten ikinci el alıncada bunlara katlanıryorsun :D
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Almaya da satmaya da totosu yiyen yok ondandır. Alsan bir türlü satsan başka türlü risk.
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
71
Almaya da satmaya da totosu yiyen yok ondandır. Alsan bir türlü satsan başka türlü risk.

almaya değil kardeşim risk atmaya gerek yok sen ikinci ele sıfır fiyatını verirmisin vermezsin

Bu heryerde ayınıdır..

Motor çok güzeldi hemde ikinci el sıfır fiyatından biraz pahalı ama olsun almaya değerdi aldım diyen birisini gördün mü :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

Sıfır Fiyatı bu


YQrZP2.png



İkinci El Fiyatları bu


Nnr06a.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Buda 2016 modelleri yorumu size bırakıyorum..


r5Zzda.png
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
375
Aynen katılıyorum ikinci el ilan koyanlar satma amaçlı koymamışlar.2015 0 km fiyatı 27500 olan motosiklete iki çanta takmış koruma demiri filan 32000 den ilana koymuş.kimse almasın ellerinde kalsın malları :thumleft: şimdi derseniz 2015 de dolar şu kadardı filan o zaman motosiklet yerine dolar alsalarmış.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
423
Size çok kötümser gelecek yazdıklarım ama önümüzdeki aylarda, hele yaza doğru bu günleri arar duruma geleceğiz. Mesele rakamlar da değil, motosiklet piyasası da değil, tüm ekonomi kötü. Elinizde para varsa tutun. İhtiyaç olmadıkça bir şey almamaya gayret edin. Satacak bir şeyiniz varsa da pek umut bağlamayın derim.
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
71
Size çok kötümser gelecek yazdıklarım ama önümüzdeki aylarda, hele yaza doğru bu günleri arar duruma geleceğiz. Mesele rakamlar da değil, motosiklet piyasası da değil, tüm ekonomi kötü. Elinizde para varsa tutun. İhtiyaç olmadıkça bir şey almamaya gayret edin. Satacak bir şeyiniz varsa da pek umut bağlamayın derim.

ben r25 almayı düşünüyorum 2017 kasa ama kararsız kalıyorum ne yapsam ne etsem işin içinden çıkamıyorum...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
ABS yok değil mi onlarda, bu devirde iyi cesaret ABS'siz motor almak, hemi de IRC lastikli...
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
71
ABS yok değil mi onlarda, bu devirde iyi cesaret ABS'siz motor almak, hemi de IRC lastikli...


usta yapcak bişey yok görüyorsun fiyatları 2018 modellerde var abs 2017 model abssiz fiyat buysa 2018 model absli fiyatlarını bile düşünmek kötü

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

fiyatlar bu

dvkVV4.png
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Soranın alası yok...

İlana koyanın zaten satası yok ...

Piyasa bundan ibaret...

Kıskananlar çatlasın :)
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Fiyatların düşmesi malesef zor. Satışlar düşebilir ama fiyatlar düşmez. Sıfır motorlar için bundan aşağı olacağını hiç sanmam. İkinci eller biraz düşebilir o kadar. Canlı parayı faizde tutup motor alınacağı zaman faiz bozmak en iyisi. Şu sıralar faizler oldukça yüksek. İkinci eller, faiz getirisi kadar fiyat artırmaz.



2013 25 bin km civarında 9-10 bine satılık XEvo'lar. Sizinkinin kilometre model bilgisi nedir. Tabi XEvo satıyorsanız :)

Xevo zaten çok piyasası olan bir motor değil biliyoruz. İlan sayfasında ucuzdan pahalıya sıralama yaptığınızda durum resimdeki gibi. Hasarsızlık bence önemli. Aslında fiyatımız çok uygun ama alıcısını bulmak sorun işte.

4jbB54.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst