İkinci el motor fiyatlari icin aglama duvari

Katılım
25 Nis 2018
Mesajlar
114
Motosikleti
mt-25
❤️Honda❤️;4680768' Alıntı:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-full-plusfull-son-efsane-1018661677/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sifir-ayarinda-servis-bakimli-1000409483/detay


Puuuu allah kahretsin sizi.motorunuza bir size iki kan emici vampir surusu..:salut:

Ciddi ciddi rally e 200 istemwnek nedir lan :salut:
132 nedir bee :salut:

Bu millet adam olmaz,devlet bu ise bir el atmali artik !!

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:16 ----------

Cozum onerimi sunuyorum ;

Bizde tuik gibi guzide bir kurum var.kullan abi bunu.

Sifir fiyati uzerinden, her yil resmi enflasyonu da katarak her arac model icin fiyat belirle.

Kasko rayic bedeli gibi yani.onun ustune fiyat vermek yasak olacak.

Bu kurum rally 2019 icin 90.0000 tl satilabilir gibi maximum bir bedel acilayacak mesela nasil fikir ? .pek orjinal degil sanki,kesin bunu biri soylemistir..oyle bir durum varsa ozur diliyorum kendisinden.

Burda kimse kayipta degil arkadaslar,rally i ucuz verdigini dusunen mal sahibi gidip ikinci el africayi cok daha ucuza kapatacak.

Africa twin sahibi de uzulmesin,o da 1200 gs daha ucuza alacak..

Oha harbi yazarken heyacanlanmaya basladim,baya baya guzel fikir lan buuu.

dediğin uygulandığında şu çıkar; 2022 modeli 150 bin olan motor için firma 2019 model en fazla 125 bin 2018 model 115 bine satılır yazdı diyelim. 2019 canı çıkmış 3-5 defa yan yatmış km si 60-70 bindeki motora sahibi 125bin yazacak ama 3-5 bin kmde çizik olmayan 2018 modeli sence sahibi 115bine verir mi? ama senin dediğin sistem daha da geliştirilip uygulanabilir. hani arabalar için vavacars firması gibi. her ilde tuvturk tarzı 2. el araç istasyonu olacak ve orası fiyatlandıracak. modeli kmsi kazası değişeni aksesuarları hepsine değerleme yapacak. bir nevi ev alırken bankanın eksperi gibi. yetkili olarak yapılırsa çok güzel olur. hem araba hem de motosikletler için. temiz binicinin ilk tercihi olur
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,993
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...Peki forum muhalifi 3 yıl aktif devrimcilik yapan adama akıl verdiğin için sağol.

3 yıl aktif devrimcilik mi? Hobi olarak mı yaptınız? Neyse ne, ikna olmadım; söylemlerle eylemler tutmuyor...

Bu arada o lafı ettiğiniz kişiyi tanısanız hikâyesini bilseniz utanırdınız onu diyeyim. (Ben tanıyorum...)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
3 yıl aktif devrimcilik mi? Hobi olarak mı yaptınız? Neyse ne, ikna olmadım; söylemlerle eylemler tutmuyor...

Bu arada o lafı ettiğiniz kişiyi tanısanız hikâyesini bilseniz utanırdınız onu diyeyim. (Ben tanıyorum...)
Gidip Bursa Tem şube 2012-2015 arşivlerine bakabilirsin ulaşma imkanın varsa. Hapse giren, hayatını kaybeden yoldaşlarım oldu. Söylemlerle eylemler tutmuyormuş bak sen. Yozlaşmış devlet yapısını çatır çatır eleştireceğim ama yozlaşmış halk unsurlarını eleştirmeyeceğim öyle mi? Kafalara bak. Utanır mışım. Malını satmaya gelince liberal serbest piyasa ayaklarına yatacaksın. Biri bunu eleştirdi mi karşı çıkacaksın.Üzerine hedef gösterip muhaliflik oynayacaksın. Ne güzel memleket be.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dediğin uygulandığında şu çıkar; 2022 modeli 150 bin olan motor için firma 2019 model en fazla 125 bin 2018 model 115 bine satılır yazdı diyelim. 2019 canı çıkmış 3-5 defa yan yatmış km si 60-70 bindeki motora sahibi 125bin yazacak ama 3-5 bin kmde çizik olmayan 2018 modeli sence sahibi 115bine verir mi? ama senin dediğin sistem daha da geliştirilip uygulanabilir. hani arabalar için vavacars firması gibi. her ilde tuvturk tarzı 2. el araç istasyonu olacak ve orası fiyatlandıracak. modeli kmsi kazası değişeni aksesuarları hepsine değerleme yapacak. bir nevi ev alırken bankanın eksperi gibi. yetkili olarak yapılırsa çok güzel olur. hem araba hem de motosikletler için. temiz binicinin ilk tercihi olur

2019 model 80.000 km de 3 takla atmis motoru tavan fiyat ile koymus olsun.
Fakat 2019 model 6 adet motor daha var ? Onlarda cok daha iyi durumda olan motorlarini tavandan koyacak.dolatisiyla yukardaki hasat motor eli mahkum fiyat indirecek.

2018 model 4500 km de cicek gibi motor da 110.000 tl tavan fiyat ile satisa koydu.
Bu oyle bir motor ki,yukardaki 2019 modeller istedigi kadar tavan fiyat ile motorunu koysun once bu motor satilicaktir,2019 model sahipleri de bunun farkinda.
O yuzden istedikleri kadar tavandan fiyat versin modeli dusuk olan iyi motor once gider.


Bu konu biraz geyikti tabi..ben serbest piyasacayim.dogru fiyati engelleyen tekeller falan varsa bunlarla ugrasilir.onum disinda yapacakk bisey yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

Gidip Bursa Tem şube 2012-2015 arşivlerine bakabilirsin ulaşma imkanın varsa. Hapse giren, hayatını kaybeden yoldaşlarım oldu. Söylemlerle eylemler tutmuyormuş bak sen. Yozlaşmış devlet yapısını çatır çatır eleştireceğim ama yozlaşmış halk unsurlarını eleştirmeyeceğim öyle mi? Kafalara bak. Utanır mışım. Malını satmaya gelince liberal serbest piyasa ayaklarına yatacaksın. Biri bunu eleştirdi mi karşı çıkacaksın.Üzerine hedef gösterip muhaliflik oynayacaksın. Ne güzel memleket be.

İyide cozumun ne ?

Yani adam kullanilmis motoruna sifir fiyati vermis..ee sacma ama vermis iste..

Arsa sahipleri,ev sahipleri icin ne yapacagiz ? 20 sene once 2500 dolara saros korfezinde aldigimiz yeri gecen sene 52.000 dolara sattik.

Eeee simdi biz kan emici falan mi olduk ?
Adam aldigi dairenin yanindan metro geciyor ve bir senede o cevredeki daireler yuzde 70 prim yapiyor mesela

Adama sen gecen sene kaca aldin,simdi bu fiyat ne yavsak demeye hakkimiz mi oluyor ?

Bos isler bunlar be
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
❤️Honda❤️;4680817' Alıntı:
2019 model 80.000 km de 3 takla atmis motoru tavan fiyat ile koymus olsun.
Fakat 2019 model 6 adet motor daha var ? Onlarda cok daha iyi durumda olan motorlarini tavandan koyacak.dolatisiyla yukardaki hasat motor eli mahkum fiyat indirecek.

2018 model 4500 km de cicek gibi motor da 110.000 tl tavan fiyat ile satisa koydu.
Bu oyle bir motor ki,yukardaki 2019 modeller istedigi kadar tavan fiyat ile motorunu koysun once bu motor satilicaktir,2019 model sahipleri de bunun farkinda.
O yuzden istedikleri kadar tavandan fiyat versin modeli dusuk olan iyi motor once gider.


Bu konu biraz geyikti tabi..ben serbest piyasacayim.dogru fiyati engelleyen tekeller falan varsa bunlarla ugrasilir.onum disinda yapacakk bisey yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------



İyide cozumun ne ?

Yani adam kullanilmis motoruna sifir fiyati vermis..ee sacma ama vermis iste..

Arsa sahipleri,ev sahipleri icin ne yapacagiz ? 20 sene once 2500 dolara saros korfezinde aldigimiz yeri gecen sene 52.000 dolara sattik.

Eeee simdi biz kan emici falan mi olduk ?
Adam aldigi dairenin yanindan metro geciyor ve bir senede o cevredeki daireler yuzde 70 prim yapiyor mesela

Adama sen gecen sene kaca aldin,simdi bu fiyat ne yavsak demeye hakkimiz mi oluyor ?

Bos isler bunlar be

Kızdığım şeyin tam olarak ne olduğunun farkında değilsiniz sanırım. Üzerine gelip siz de çarpıtıyorsunuz. Emlakla ilgili bir şey demedim. Gidip 6 yaşında motorunu sıfırından 20 bin tl pahalıya satarım diyen adama da direkt belirtmedim. O siteye girip dümdüz gidenler var dedim. Ama nedense burada biri karşıt bir şey söyleyince bi alınmalar, bi akıl vermeler gırla gidiyor nedense. Birine bir şey yazıyorsun elli kişi cevap veriyor. Bi de gelip bana hedef gösteriyorlar devleti falan işaret ediyorlar. Eşitlik falan koştur diyorlar. Tam da mülkiyet denen kavrama karşı bunu yaptım. Yani bilmem anlatabiliyor muyum. Özel mülkiyet kavramının sosyalist devrimlerde ortadan kalkacağı gerçeğini bilmeyen insanlar için söyleyeyim. Bi zamanlar o taraftaydım. Şimdi değilim. Siyasi gündemden tiksiniyorum artık. Sosyal medyada muhaliflik oynayan insanlardan da değilim. Burada da var o arkadaşlar. Tabi istediklerini yazsınlar ama adam seni siyasi tartışmaların içinde görmüyor ya forumda. Akıl verme modu hemen açılıveriyor.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kızdığım şeyin tam olarak ne olduğunun farkında değilsiniz sanırım. Üzerine gelip siz de çarpıtıyorsunuz. Emlakla ilgili bir şey demedim. Gidip 6 yaşında motorunu sıfırından 20 bin tl pahalıya satarım diyen adama da direkt belirtmedim. O siteye girip dümdüz gidenler var dedim. Ama nedense burada biri karşıt bir şey söyleyince bi alınmalar, bi akıl vermeler gırla gidiyor nedense. Birine bir şey yazıyorsun elli kişi cevap veriyor. Bi de gelip bana hedef gösteriyorlar devleti falan işaret ediyorlar. Eşitlik falan koştur diyorlar. Tam da mülkiyet denen kavrama karşı bunu yaptım. Yani bilmem anlatabiliyor muyum. Özel mülkiyet kavramının sosyalist devrimlerde ortadan kalkacağı gerçeğini bilmeyen insanlar için söyleyeyim. Bi zamanlar o taraftaydım. Şimdi değilim. Siyasi gündemden tiksiniyorum artık. Sosyal medyada muhaliflik oynayan insanlardan da değilim. Burada da var o arkadaşlar. Tabi istediklerini yazsınlar ama adam seni siyasi tartışmaların içinde görmüyor ya forumda. Akıl verme modu hemen açılıveriyor.

Tam tersine emlakla ilgili bir şey demeliydin, "Mülkiyet hırsızlıktır" sözündeki mülkiyet toprak sahipliği ve üretim araçlarının sahipliğinden gelen ranta karşı olmak. Kişinin kendi şahsi aracı bu anlamda mülkiyete girmez eğer üzerinde başkasının emeğini sömürüp bundan kazanç elde etmiyorsa. Yani 10 tame motor alıp 10 kişiyi kurye olarak çalıştıran patronla kendine ait şahsi motoru ile gezenin mülkiyeti aynı şey değil.

Şahsi malların alış satışını bir şekilde bir otoriteye bağlamaya çalışanlar o otorite de kendileri olsun isterler. Kalsın, birey üzerindeki her türlü otoriteye karşı olmak sizin sosyalist devriminize de karşı olmayı gerektiriyor. Hele bizim gibi feodal ortadoğu toplumlarındaki sosyalistlerden pek bir şey de beklememek lazım, devrim yapacaklarını sanıp devlet dururken diğer muhaliflere sarıyorlar. Devriminiz eksik kalsın, yapılmışını gördük, pek matah bir şey de değil.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
geçen hafta ya kadar millete kle 500 tavsiye ediyordum 50 55 bandından gayet güzel mantıklı millet crf 250 ye 70 80 istiyor bunları alın diyordum bu gün ilanlara baktım kle cilerinde gözler açılmış eli yüzü düzgünler 70 80 k arasına yükselmiş
bu zamanda para lazım değilse veya cebinde üstüne koyup yükseltecek birşey yoksa elindeki ne sahip çıkma zamanı
arkadaşım 3 ay önce 135 e afrika sattı bu gün almaya kalksa aynı aksesuarlı motosiklletler 210 230 arası
sırıdan birşeyler almak gerçekten maaşlı çalışan için zor olmaya devam ediyor
millet 250 cc honda ktm yamaha lara 100 den kapı açıyor
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Tam tersine emlakla ilgili bir şey demeliydin, "Mülkiyet hırsızlıktır" sözündeki mülkiyet toprak sahipliği ve üretim araçlarının sahipliğinden gelen ranta karşı olmak. Kişinin kendi şahsi aracı bu anlamda mülkiyete girmez eğer üzerinde başkasının emeğini sömürüp bundan kazanç elde etmiyorsa. Yani 10 tame motor alıp 10 kişiyi kurye olarak çalıştıran patronla kendine ait şahsi motoru ile gezenin mülkiyeti aynı şey değil.

Şahsi malların alış satışını bir şekilde bir otoriteye bağlamaya çalışanlar o otorite de kendileri olsun isterler. Kalsın, birey üzerindeki her türlü otoriteye karşı olmak sizin sosyalist devriminize de karşı olmayı gerektiriyor. Hele bizim gibi feodal ortadoğu toplumlarındaki sosyalistlerden pek bir şey de beklememek lazım, devrim yapacaklarını sanıp devlet dururken diğer muhaliflere sarıyorlar. Devriminiz eksik kalsın, yapılmışını gördük, pek matah bir şey de değil.


Bir insan nato mermer olunca gerçekten okuduğunu anlamakta sıkıntı yaşıyor. Siyaseti bıraktım diyorum artık umrumda değil diyorum hala tepeden ahkam kesiyor şöyle demeliydin diyor. Salağım ben bilmiyorum mülkiyet kavramını bi de açıklama yapıyor ayar verecek ya bol avukatlı burjuva. Bak üstün zekalı arkadaşım sosyalist devrim komünal düzene geçişin öncül şartıdır. Sosyalist devlet hele ki etrafı onu yok etmeye çalışan kapitalist devletlerle dolu olan sosyalist devlet günden güne otoriterleşir ve dikta rejimine dönüşür ve sonunda da çöker. Sosyalist devletler dünyadaki diğer ülkelerde sosyalist devrimin tamamlanması için mücadele eder bir taraftan. En nihayetinde kapital düzene üstün gelindiğinde sosyalist devletlerin hepsi lağv edilir, bütün sınırlar kalkar ve komünal düzene geçilir zor bir şey o aşamada bile devrimcilerin arasında çöreklenen kautsky, bernstein gibi tipler çıkıp bu aşamaları sekteye uğratacaktır ki uğrattılar da.. neyse.

Adama üç yıl devrimcilik yaptım diyorum. Hala hapiste olan eski yoldaşlarım var diyorum hala muhaliflere sarıyorsunuz diyor. Neye muhalifsin sen. lümpen bir kafa yapısına sahip birisin, fırsatçısın, iktidar olduğunda bana ne gibi iyiliğin dokunacak. Onlar gibi olacaksın. Ben olan yanlışı eleştiriyorum. Ayrca içinde bulunduğunuz tavır tam da iktidar kafası. Bunun bile farkında değilsiniz.

Kaç kişi o hapislerde o devlete karşı çıktığı için biliyor musun sen! muhaliflere sarıyor muşuz. Abicim kafaya gel. Ondan ölüp hapise düşüyor değil mi devrimciler. Yemin ederim komiksiniz.

Başta ortaya bir şey yazdım. cevap verdin ki şahsımı hedef alarak, cevap vermedim. Sonra başka bir tip hiç gereği yokken sanki anlamamışım da cevap vermemişim gibi açıklama falan yapıyor.

Geçen yine birine yorum yazdım. Yine birileri avukatlık yaptı. Bu forumda ciddi anlamda çöreklenmiş bir kitle var. İçlerinde birine cevap yazılınca o tipin arkadaşları sanki kendine cevap yazılmış gibi balıklama dalıyor. Eskiden yardımcı olmak için herkes atlardı, şimdi laf yetiştirmek için. Ondan sonra foruma niye gençler gelmiyor. Herkes whatsapp gruplarına kaçıyor.

Abicim bir kendinize gelin artık. Her şeyin en iyisini siz bilmiyorsunuz. Ben de bilmiyorum. Kendinize gelin artık ya.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Burada sahibinden üzerinde yer alan örnek ilan veren hiç kimsede o ilan sahibini arayıp 2 çift laf edecek .öt yok :)

Var diyenin alnını karışlarım. Ses kaydını yayınlasın inanalım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az once 200.000 tl istenen rally ilanini aradim.konusmalari aynen aktariyorum;


- Alooo bu ilanda verilen fiyat sifirindan fazla,nasil is yapiyosunuz ya ?

- git sifirini al o zaman yaerrrammmmm.

- ... yaaaa bisey derdim ama terbiyemi bozmak istemiyorum,orucluyum su an.allahinizdan bulun.

- ziktir git lan,rahatsiz et..

Kapadim hemen,adam cok pis biri cikti..
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Motor alma arefesindeyim şu aralar. Dedim kendini çakal zanneden bir sürü 2. el motor satıcısı sıfır km fiyatından yüksek fiyat çekiyor, benimde gücüm 2. ele yetmeyince gideyim sıfıra niyetleneyim dedim. Sonrasında bayileri aradım ama ne hikmetse hiçbirinde sıfır km motor yok ama hepsinde neredeyse 30-50-100 kmde aynı motorların plakalısı var ama onlarda piyasaya ayak uydurmuş. Sıfır km fiyatının 10-15 bin tl üzerinde satıyorlar. Ulan az daha zeka sahibi olsanız gerizekalı olacaksınız dedim içimden ve bastım tüm iyi niyetlerimi. Müsait bi zamanda japonya merkezlerine ingilizce ve japonca şikayet maili yazacagım işimden gücümden fırsat buldukca. Bu yaptıklarının yanına kar kalmasını istemem.(Zira bunu zamanında toyota için yapmıstım ne kadar üst düzey yönetici varsa iletişime geçmişti hatamızı giderelim diye japonlar nitelikli iş yaparlar) Bu kodamanlarla kapışacak kadar ciğerim olsa her gün bi avm otoparkını ifşalarım kaldı ki kafadan 5-6 avm biliyorum -3. katlarının karanlık zemininde tozlu araclar yatıyor(işini namusuyla yapan kodaman amcalara saygım sonsuz lafım yok asla). Sonuç olarak cin olmadan adam çarpmaya çalısanlarla asla ticaret yapmam ben ihtiyacım yoksa eğer acil olarak. Ben motora hobi olarak binen bir insanım ve o yüzden erteleme kararı aldım bu aralar. Olursa olur olmazsa sağlık olsun modundayım. Bi kişi de cıkıp demesin serbest piyasa ekonomisi cart curt kaf kef of puf diye, ben cebimden cıkana bakarım arkadaş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst