III. Ankara "4.44" Buluşması

Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
20
Mozaik, Zeynel abi, siyah mı yoksa kırmızı Caponord mu bunalımına sokayım mı seni de? :mrgreen:

capo1.jpg

capo.jpg
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Dur abi dur, zaten adamın kafası karışık :) En son benim yazımdaki gibi gidip tiportör alacak "hüleeaayynn :queen: " diyip.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
72
Arkadaşlar bu mutlu gününüz de yanınız da olmak isterdim yalnız dün ayağım incildi o yüzden gelemedim.:pr: resimleri paylaştığınız için teşekkürler.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
arkadaşlar öncelikle kusura bakmayın bu aralar pek nete giremiyorum. ziyaret hakkında yazı yazamadım. öncelikle Alper ve Bora abiye sıcak ilgi ve alakalarından dolayı teşekkürler. güzel bir gün geçirttiler bize. keeway superlıght'ın hangi rengi olsun diye çok düşündüm ama karar veremedim. bu kararsızlık resimlerede yansıdı reklam ettiler beni :bounce:
bu arada ankara'lı motor severlerin mutlaka gidip görmeleri gereken bir yer 4.44 motor. alışverişin yanında güzel dostluklar kazanmaları için idaal bir yer.
emek 4.cadde 44 numara...
ayrıca gelen gelemeyen herkeze de katkılarından dolayı teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
grave naptın abi sen?
"kaweey" hangi marka :cherry:
"idaal" ve "herkez" de can alıcı zaten :p

Son olarak Alper kim? :silent:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Bu muhabbeti kaçırdığıma üzgünüm malesef... Birdaha ki sefere yine birlikteyiz dostlar. Bu arada Grave Keeway yakismis :p yeni nick'inde yakismis..
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
sağol just life....
gelmedin özlettin kendini. inşallah hafta sonu ankara da olursam yeni buluşmada görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst