- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 652
- Konu Yazar
- #1
Uzun zamandır aklımdaydı. Bütün kış yağmur, çamur yedi egzoz. Bütün Dylanların egzoz çıkışının bu kısmı ne yaparsanız yapın paslanıyor. Bu kötü görüntüyü ne yapsamda yok etsem dedim. Aklıma böyle birşey geldi. Uygulamaya geçtim ve doğru tornacıya.
Egzoz çıkış kısmının ölçülerinde aynı zamanda içerideki minik boruya geçebilecek ölçülerde bir parça yaptırdım.


800 derece ısıya dayanıklı dupli-colour marka sprey boya alıp parçayı egzozla aynı renge boyadım.

Ve böyle olan egzos çıkışı...
Daha güzel olan bu şekile dönüştü.
Egzozundaki bu şekildeki paslardan hoşlanmayan arkadaşlar için bir fikir olabileceği için paylaşmak istedim. Kolay gelsin...


800 derece ısıya dayanıklı dupli-colour marka sprey boya alıp parçayı egzozla aynı renge boyadım.

Ve böyle olan egzos çıkışı...
Daha güzel olan bu şekile dönüştü.
Egzozundaki bu şekildeki paslardan hoşlanmayan arkadaşlar için bir fikir olabileceği için paylaşmak istedim. Kolay gelsin...
Son düzenleme: