ilerde ben motoru büyütürüm diyosan kesinlikle hyo 250 gtr.ama aga benim motorum tipi olsun gitmesede olur uzun süre kullanırım sıklmam diorsan yzf 125.ama yzf 125ede o para cok fazlaYok arkadaşlar ben sizden bire bir gt250r la yzf125 r kısaylaması yapın demedim. Sadece "arkadaşım motor alacak bu 2 seçenek var elimizde hangisini önerirsiniz" gibi bi soru sordum. Teşekkür ederim hepinize. Sanırım gt250r alıcak![]()