- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
- Konu Yazar
- #1
Elimde bulunan bazı parçaları satıyorum...
arka silindir komple (silindir kapak,silindir üst kapak,silindir,piston ve egzantrik,milleri)..subaplarda kesinlikle,kaçırma yoktur..fiyatı 650 TL işlem yapılmadan rahatlıkla takılabilir..
komple debriyaj 200 TL
statör 200 TL
arka silindir komple (silindir kapak,silindir üst kapak,silindir,piston ve egzantrik,milleri)..subaplarda kesinlikle,kaçırma yoktur..fiyatı 650 TL işlem yapılmadan rahatlıkla takılabilir..
komple debriyaj 200 TL
statör 200 TL