hyosung kullananlar veya bilgisi olanlar gt650 yardım...

Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
8
arkadaşlar aranızda yeniyim öncelikle selamlar... bu ara biraz kafa karışıklığı yaşıyorum gt650 ve gt250r arasında gel git yaşıyorum 250 cc ler arasında en guzel duran gt250r bana göre. ancak cross kullandığım için gt250r beni sıkıntıya sokabilir. gt 650 2006 model hakkında ne dusunuyorsunuz ? butcemde 9.000 e kadar.
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
9bine temiz cbr250-ninja250 alınırsa daha iyi olur ancak 250cc üstü alınacaksa cbf500 pişman etmez.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
8
cbr250 benim cusseme biraz kucuk duruyo 187 boy 110 da kilo olunca :) birazda dışardan guzel durması bi yana baktıgımda beni ısındırsın cbrdanda cbf dende bunu alamıyorum yoksa honda tartışılmaz :) birde gt650 için spor gidon elçik manet falan alabilecegim bir yervarmıdır ? (cross hastası olarak içimdeki apaçiyide dışarı çıkarıcak bişey arıyorum dersem kızmayın :p )
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Yahu arkadaş, Allah'ını seven bu tür sorulara onu alma bunu al şeklinde cvp vermesin ya.. Vatandas net bir soru soruyor, iki motor arasında kalmış ama bizim akıl dolu üyelerimiz o kaka bu daha iyi diyor. Varsa konu hakkında bilgisi olan motoru tanıyan o cvp yazsın. Bilmiyorsanız sorduğu motoru karalamayın.

Arkadaşım , ikinci Gt650 mi kullanan biri olarak şunu söyleyebilirimki 250 cc ile arasında mekanik olarak çok fark var. Hatta tamamen ayrı bir ırk diyebilirim. 250cc enjeksiyonlular oldukca sıkıntılı, ne kadar elektronik karışıklık o kadar problem demek. Gt 650 nispeten çok daha sorunsuz.

2006 modeller karburatörlü olduğundan hemen hemen hic sıkıntıları yok. Şunuda hatirlatim : 2007 de aldığım ilk Gt650 mi alırken bende cbf500 ile aralarında gidip gelmiştim, taki ikisini yanyana görme fırsatım olana kadar. Emin ol pişman olmazsın..
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Yahu arkadaş, Allah'ını seven bu tür sorulara onu alma bunu al şeklinde cvp vermesin ya.. Vatandas net bir soru soruyor, iki motor arasında kalmış ama bizim akıl dolu üyelerimiz o kaka bu daha iyi diyor. Varsa konu hakkında bilgisi olan motoru tanıyan o cvp yazsın. Bilmiyorsanız sorduğu motoru karalamayın.

Hayırdır birader, alternatif sunmak için senden mi izin alacağız?
Mesajımda gt650 adı geçmediği halde sunduğum alternatifleri gt650yi karalamak şeklinde idrak etmiş olmanız akıl dolu olmanızın bir sonucu herhalde.
Bir mesajı beğenmiyor olmanız, size o kişi hakkında saçma sapan ithamlarda bulunma hakkı vermez.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Yahu arkadaş, Allah'ını seven bu tür sorulara onu alma bunu al şeklinde cvp vermesin ya.. Vatandas net bir soru soruyor, iki motor arasında kalmış ama bizim akıl dolu üyelerimiz o kaka bu daha iyi diyor. Varsa konu hakkında bilgisi olan motoru tanıyan o cvp yazsın. Bilmiyorsanız sorduğu motoru karalamayın.

Arkadaşım , ikinci Gt650 mi kullanan biri olarak şunu söyleyebilirimki 250 cc ile arasında mekanik olarak çok fark var. Hatta tamamen ayrı bir ırk diyebilirim. 250cc enjeksiyonlular oldukca sıkıntılı, ne kadar elektronik karışıklık o kadar problem demek. Gt 650 nispeten çok daha sorunsuz.

2006 modeller karburatörlü olduğundan hemen hemen hic sıkıntıları yok. Şunuda hatirlatim : 2007 de aldığım ilk Gt650 mi alırken bende cbf500 ile aralarında gidip gelmiştim, taki ikisini yanyana görme fırsatım olana kadar. Emin ol pişman olmazsın..

Hepte aynı arkadaş bunu yapan...

Bende araştırma içerisindeyim şöyle 6-7 civarında temiz bi gt 250 naked veya gv 250 bakınıyorum...Araştırmalarım sonucu gördüğüm karburatörlü olanların daha az sıkıntılı olduğu ilk gelen hyoların daha kaliteli olduğu yönünde.Birde şöyle bir durum mevcut gt 250 r ların bir çoğu haşat durumda alıcaksanızda çok dikkatli olmanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırdır birader, alternatif sunmak için senden mi izin alacağız?
Mesajımda gt650 adı geçmediği halde sunduğum alternatifleri gt650yi karalamak şeklinde idrak etmiş olmanız akıl dolu olmanızın bir sonucu herhalde.
Bir mesajı beğenmiyor olmanız, size o kişi hakkında saçma sapan ithamlarda bulunma hakkı vermez.

Senden alternatf istenmemiş, soruyu dikkatli oku. İki model arasında kalınmmış, bunun haricinde fikri olan varsa yardımcı olunabilir denmemiş. Önce soruyu idrak et akıl dolu üyem. Ayrıca karalamış olmak icin illa modelin ismini vermene gerek yok, onu alma şunu al demek ne demek ? Onu alanlar enayimi ? Foruma üye oluyor hic araştırma yapmadan her konuya damlıyorsunuz. Burası motosiklet adına yardımlaşma platformudur, konu hakkında bilgin yoksa her konuya zıplaman yersiz.
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Senden alternatf istenmemiş, soruyu dikkatli oku. İki model arasında kalınmmış, bunun haricinde fikri olan varsa yardımcı olunabilir denmemiş. Önce soruyu idrak et akıl dolu üyem. Ayrıca karalamış olmak icin illa modelin ismini vermene gerek yok, onu alma şunu al demek ne demek ? Onu alanlar enayimi ? Foruma üye oluyor hic araştırma yapmadan her konuya damlıyorsunuz. Burası motosiklet adına yardımlaşma platformudur, konu hakkında bilgin yoksa her konuya zıplaman yersiz.

1. Başka alternatif veya fikir istenmediği belirtilmemiş.
2. Forum kuralları dahilinde isteyen istediğini yazar, buna kimse karışamaz.
3. Alternatif sunduğum mesajdan emir kipi kullanmadığım halde
onu alma şunu al demek? Onu alanlar enayimi
bu sonucu çıkarıyorsanız anlatılanı idrak etmede referans alınacak kişiler listesindesiniz. Akıl dolu üye olmanın avantajları.
4. Kullandığı motoru en iyisi olarak kabul etmek ve başka motorun adı geçince kendi motorunun karalandığını öne sürmek hangi araştırma ve idrak yeteneğinin sonucu ise ben almayayım onlardan.
5. Bu konu hakkında bilgili olmanız, yoğun araştırmalarınız ile birlikte hiçbir konuya damlamamanız ve motosiklet adına yardımlaşma platformunda olduğunuzun farkına varmış olmanız tutumunuz ve üslubunuz dikkate alındığında taktir edilecek nitelikte.

Esen kalın.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Her zamanki gibi ön yargılar vs.... konuyu toparlamak gerekirse temiz kullanılmış bakımları zamanında yapılmış bir Hyosung seni üzmez aksine görüntüsü gaz tepkimesi vs.... ekstradan iyi ki almışım dedirtecektir.Ben de karbürtörlü modelleri öneririm enjeksiyonlulara nazaran candır ;)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Uzatmicam arkadaşın topici kirlenmesin. Kısacası;bilgim yoksa tabiki hic bi konuya atlamam, konuda saçma sapan kirlilik yaratmaktan iyidir. Bu arada burası 4 teker değil 2 teker forumu, avatarına bakılırsa şaşırmış gibisin. (bunun icinde bi yığın madde sıralayabilirsin) Kal sağlıcakla.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
8
herkese teşekkur ederım arkadaşlar gt250r lar cbfler falan yalan oldu:) hem kendi motorumu yapmış gibi hissedeceğim aldıktan sonra bıraz ustunde oynamayı değiştirmeyi planlıyorum. burdakı arkadaşlarım abılerımde çok tavsiye verdiler ama nafile bu iki teker işi dışardan bakandan çok sizin motorunuza nasıl baktıgınızdır. sonuç olarak nasipse binmek gt650 kararım pişmanda olsam ki inşallah olmam :) saygılarımla...
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
herkese teşekkur ederım arkadaşlar gt250r lar cbfler falan yalan oldu:) hem kendi motorumu yapmış gibi hissedeceğim aldıktan sonra bıraz ustunde oynamayı değiştirmeyi planlıyorum. burdakı arkadaşlarım abılerımde çok tavsiye verdiler ama nafile bu iki teker işi dışardan bakandan çok sizin motorunuza nasıl baktıgınızdır. sonuç olarak nasipse binmek gt650 kararım pişmanda olsam ki inşallah olmam :) saygılarımla...

hyosunglar mekanik olarak sorun çıkartmayan motorlar eğer canına okumazsan seni üzmez şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
213
GT650 doğru karar,6000km kullandım temizini buldugun gibi üçüne beşine fazla bakma üstüne atla sağlam motordur,güçlüdür,250cc gibi yakar,piyasada bu nasıl yürüyor dediğimiz gt650ler var hala yürüyebilen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst