Hyosung GV250 zincir sesi

Katılım
27 Ara 2016
Mesajlar
3
Merhabalar,

Belki çok bilindik bir konu olacak ama gerçekten moral bozucu. Benim motorum Hyosung GV250 ilk bir kaç km. motor super ve hiç bir yerden ses gelmiyor ancak motor ve zincir ısınınca, özellikle hızlı gaz vermede ve yüksek viteslerde yüklenirken, çok olmayan ama sinir bozucu, daha çok motoru tutan kişinin anlayabileceği bir sürtünme sesi geliyor bu zincirden midir? ve zinciri değiştirmem gerekir mi? bu soğukken olmadığına göre dişlileri değiştirmeden halledebilir miyim? Yağlama ve gerginlik hepsi tamamdır. Ancak ilk 300 km. biraz yağsız kalmıştı. Ondan mı? oldu acaba? Yoksa bu geçmeyecek bir şey midir?

Cevap verenlere şimdiden teşekkürler.

Sevgiler.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Tek kişi mı iki kişi mı.. ya da her ikisi mı?
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
motor kaç km de? 30 binden önce dişli değiştirme.ses otobüslerin kamyonların yanından yada büyük bir bahçe duvarının yanından geçerken belirginleşiyormu? ayak peglerinde bir titreşim hissediyormusun? üzerindeki orjinal dişli ise ömrü 10 bin ile15 bin arası değişir yaptığın bakıma göre.yağmurlu havalarda yağsız zincirle gezdiysen ,zincir bazı yerlerden sıkıyor kendini.üzerine birini bindirip de tekeri yarım tur kadar yürütüp zincirin gerginliğini elle kontrol et.zincir bir yerde gevşek bir yerde sıkıyorsa o zincir iflah olmaz artık.maddi imkanlar müsait ise D.I.D RK EK gibi markalardan almaya bak.kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst