Konu ile ilgili bir şey gözüme çarptı.
Işıklarda sinyal vermiş durumdayken ister viteste debriyaj çekili, ister boşta ol, o sinyal hani 4 sinyal ampulünden biri patlak olduğunda seri şekilde yanar ya... Onun gibi seri şekilde yanıyor.
Ara gazı verdiğimde 3 bin devirin üzerine çıktığında normal yanıyor sinyaller.
Ampullerin dördünün de yandığına eminim. Patlak olan yok.
Şimdi bu işi başka boyuta götürdü sanki... Statör ya da konjektör arızası olabilir mi acaba?
Problemler hala aynı bu arada. Isındıktan sonra 1500 devir civarı önce teklemeye başlar gibi rölanti dalgalanması oluşuyor. Onu hissettiğin anda bil ki devri 2500-3000 altına düşürürsen cart diye stop edecek. İster ilerliyor ol ister duruyor ol...
Ama ilk çalıştırdığımda ısınana kadar rölantide teklemiyor bile. Saat gibi!
Işıklarda sinyal vermiş durumdayken ister viteste debriyaj çekili, ister boşta ol, o sinyal hani 4 sinyal ampulünden biri patlak olduğunda seri şekilde yanar ya... Onun gibi seri şekilde yanıyor.
Ara gazı verdiğimde 3 bin devirin üzerine çıktığında normal yanıyor sinyaller.
Ampullerin dördünün de yandığına eminim. Patlak olan yok.
Şimdi bu işi başka boyuta götürdü sanki... Statör ya da konjektör arızası olabilir mi acaba?
Problemler hala aynı bu arada. Isındıktan sonra 1500 devir civarı önce teklemeye başlar gibi rölanti dalgalanması oluşuyor. Onu hissettiğin anda bil ki devri 2500-3000 altına düşürürsen cart diye stop edecek. İster ilerliyor ol ister duruyor ol...
Ama ilk çalıştırdığımda ısınana kadar rölantide teklemiyor bile. Saat gibi!
