- Katılım
- 25 Nis 2012
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Temiz kullanılmış orjinal camdır. benim motosiklet siyah olduğundan siyahını aldım bu boşa çıktı. 50TL Fiyatı iyi günler
https://www.sahibinden.com/ilan/yed...orjinal-on-cam-lacivert-renk-336524557/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/yed...orjinal-on-cam-lacivert-renk-336524557/detay/