hyosung gv 250 bayi

Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
22
merhaba arkadaslar hyosung gv 250 almaya karar verdim sıfır almayı düşünüyorm(aslında bir iki yasında temiz ikinci el de olabilir) benim şöyle bir sorum olacak forumda hyosung bayisi bilen ve tanıdığı olan bir arkadaş varmı istanbul anadolu yakasında ikamet etmekteyim bana bu konuda yardımcı olursanız cok sevinirim simdiden herkese teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motorlar artık Hyosung olarak değil STkanuni olarak satıldığı için STkanuni bayisi bulman gerekiyor. www.stkanuni.com.tr 'den bakabilirsin. Internet explorer harici bir tarayıcıyla bayi sayfası açılmıyor bilgin olsun.
Küçükçekmece Ada motorda motor var. Diğer bayilerde bulamazsan bakabilirsin.
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
Bu motorlar artık Hyosung olarak değil STkanuni olarak satıldığı için STkanuni bayisi bulman gerekiyor. www.stkanuni.com.tr 'den bakabilirsin. Internet explorer harici bir tarayıcıyla bayi sayfası açılmıyor bilgin olsun.
Küçükçekmece Ada motorda motor var. Diğer bayilerde bulamazsan bakabilirsin.
Motor var derken, satılık olarak yok galiba. Kapora istiyorlardı en son aradığımda, temmuz ortası gibi gelecek demişlerdir. Bugünde başka bir arkadaşa motor sormak için diğer bayilerle görüştüm istanbul'daki. Ağustos'da gelecek diyorlar...Yani motorun sıfırı yok galiba bir yerde.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
22
ya arkadaslar memlekette resmen sıfır motor kıtlıgı var ya regal syder alacaktım adamlar yok dedi honda nın cbr 250 sini alacaktım sordum bayilere yok dedi zaten kuyrukda olan insanın haddi hesabı yok smdide gv 250 mantıklı geldi yapılan yorumlar söylenenler cazip geldi almaya niyetlendim smdi bununda sıfırı yok bir iki yasında bir motor alayım diyorum onunda fiyatları sıfır fiyatına yakın ikinci el alacagıma sıfır alayım diyorum cok 5 yasında falan da bir motor almak istemiyorum ne yapıcagımı sasırmıs vaziyetdeyim yani sizin anlayacagınız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor var derken, satılık olarak yok galiba. Kapora istiyorlardı en son aradığımda, temmuz ortası gibi gelecek demişlerdir. Bugünde başka bir arkadaşa motor sormak için diğer bayilerle görüştüm istanbul'daki. Ağustos'da gelecek diyorlar...Yani motorun sıfırı yok galiba bir yerde.

Sahibinden.com'da Beklenen 2011 modeli Türkiye de gibi bir ilanını gördüğüm için söylemiştim ama ilan detayında bakınca Temmuz'da satışta yazdığını farkettim. Yani Temmuz'da gelecek motor için elinde varmış gibi ilan açmışlar. Neyse 20 gün kalmış :)
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
22
Sahibinden.com'da Beklenen 2011 modeli Türkiye de gibi bir ilanını gördüğüm için söylemiştim ama ilan detayında bakınca Temmuz'da satışta yazdığını farkettim. Yani Temmuz'da gelecek motor için elinde varmış gibi ilan açmışlar. Neyse 20 gün kalmış :)

smdi onun için bile kac kişi isim yazdırmıştır eminim
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
Sahibinden.com'da Beklenen 2011 modeli Türkiye de gibi bir ilanını gördüğüm için söylemiştim ama ilan detayında bakınca Temmuz'da satışta yazdığını farkettim. Yani Temmuz'da gelecek motor için elinde varmış gibi ilan açmışlar. Neyse 20 gün kalmış :)

smdi onun için bile kac kişi isim yazdırmıştır eminim

Başlangıçta 20 adet temmuzda gelecek yazıyordu, 1,2 hafta sonra son 2 adet sipariş alıyoruz yazdılar ilana, şimdi ise böyle bir sınırlama yok. Galiba talep üzerine ikinci parti getirebileceklerini ima ediyorlar. Ama "bu sezon başka motor yok" demişler. Çelişkili bir durum:silent:. Yarın tlf açıp doğrudan bilgi edinebilirsiniz.

Evet Slayerrr, 20 gün kaldı dediklerine göre, inşallah ters köşe yapmazlar. Kapora verdim bekliyorum temmuz ortasını:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda'nın Cbr250 siparişlerine dönerse kötü. Haziran başında gelecekti sanıyorum. Her hafta 15 gün ileriye alıyorlar tarihi :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
hadi hayırlı olsun o zaman ins en kısa zamanda alırsın bende bi alabilseydim neyse arastırıcam artk yapacak bişey yok

Teşekkür ederim, umarım sende bir an önce motoruna kavuşursun...Ha bu arada bende tabi:)

Honda'nın Cbr250 siparişlerine dönerse kötü. Haziran başında gelecekti sanıyorum. Her hafta 15 gün ileriye alıyorlar tarihi :mrgreen:

Evet bende bu tür konuları okuyarak kendimi kötü ihtimallere hazırlıyorum...Yani benim için sürpriz olmayacak. Ama inşallah böyle bir şey olmaz da, yaz bitmeden kavuşurum motora:)
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
504
Arkdaşlar zaten yeterince uzadı gelmesi ben mayıs 06 da sipariş verdim haziran 15 de gelir dediler hala bekliyorum temmuz dediler onuda bekliyorum :bounce:ben son konustuğumda motorlar geldi gümrükten cıkmasını bekliyoruz dediler haziran 15 de aramıştım. Gelsin artık :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst