Hocam güzel diyorsunuz da yaşadığım yer tam merkez.Kullanılacak bir yer yok açıkçası.Yaklaşık 150 metre ötemizde de polis karakolu var

Burda eski peugeot mopedler meşhur.Ama polise kaptıran çok.O yüzden yatar o iş

Neyse 16 yaşıma kadar bekliycem 17 me girmeye 3 ay kala kursa başlarım 17 me girdiğim gibi ehliyetim olur

Eskiden racing kullanan bir akrabam 600 cc den başla demişti de biraz abartmıştı

250 cc den başlasam iyi olacak galba
