ölmüş konu canlansın gt250r şahlansın...
Krank kırma hikayesi genelde motoru darlayan adamların başına geliyor.Malına iyi davranacaksın.Ya adam diyor ben 150 160 la gidiyorum hep..Ulan akıl var mantık var o hızlarda nasıl titriyor motor;nasıl bir yamyamsın farketmiyor musun motoru ne kadar zorladığını.
Dostum birşey soracağım.Senin yakıt hesabın da bir tuhaflık var. 2,7/100 km yakmışsın.Ben devamlı 100 le giderek 3,4 falan yakıyorum gv 250 ile ki çok az fren yaparım,gaza hakimimdir,iyi vites değiştiririm vs..
Senin motor ST kanuni mi?Belki enjeksiyonlular böyledir.
300 gr yaga noldu ben onu anlamadim eger 1900 km de 300 gr yag yakti ise bunda bir problem yokmu? tebrikler bu arada iyi yol yapmissin insallah bizede nasip olur:rendeer:
Kardeşim sen tecrübeli motorcusun ona lafım yok
Geçenlerde mondial mct ile bir yerlere gitmem gerekti,o kadar uzun zamandır başka motora binmiyorum ki;hyodan sonra çok tuhaf geldi.Nasıl titreşimli..Hyonun kötü tarafı motoru büyütmekten başka alternatifin yok,diğerleri çok kötü geliyor..
cbr 600rrımı satıp gt250r aldım. konfor ve ergonomi açısından hondadan eksik yönleri elbette var. ama bu beni çok rahatsız etmedi açıkçası. ve eğer bir motorun krankı peynirden yapılmadıysa yahut yağlama sorunu yoksa kolay kolay birşeycik olmaz. fakat siz o kırmızı çizgiyi gece lambası sanırsanız krank da kırar, subap da patlatır herşey olur. benzin şamandırası çalışmıyordu onardığımdan beri bir kademe aşağı düşmedi (gerçi fazla yol yapmadım ama) dedimki kendi kendime acaba şamandıra taıkılı kaldı yada arıza mı yaptı? sonra denemek için şamandırayı onardığımda depodan boşalttığım benzini tekrar boşalttım ölçtüm. eksilme vardı ama yarım litre belki...
ramço motoruna ve sana sağlık iyi yol yapmışsın eski bir hyo kullanıcısı ve hyosung fan club üyesi olarak şunu söyliyeyim motorlar kesinlikle kalitesiz değil zaten yıllarca bunu anlattım her sorana neyse bu konuları çok tartışan biriydim zamanıyla ama tespitin çok doğru hyolar krank kırmıyor kullanıcılar kırıyorlar hep söylediğim birşey 250cc makine kardeşim bu motor 190 larıda çevirdi ama hakkı 145 km dir bunu der bunu söylerim he ara sıra sıkıştırırsan onada karşılık verir ama sonuçlarına katlanmak şartıyla.