Hyosung Gt250r mı başkaları mı ??

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
tee kaç sene evveldi bostancıda bi motosiklet dükkanı vardı şimdi kapandı 3-5 kuruş birikmiş param vardı ama motordan zerre anlamıyorum adam bana 97 model mi ne 1000cc.lik bi yamaha r-1 mi neyse o senelerde ne 1000cc.lik üretildiyse.Al bununla başla hem bakımı ucuz hemde 50 kere motor değiştirmene gerek kalmaz dedi.Bende gayri ihtiyari sordum kazası var mı 3-5 kere yan yattı dedi ama sende yeni öğreniyosun sende düşürürsün dedi falan... bende adama kanmış gibi yaptım peki haftasonu gelir bakarım dedim anlaşırız belki dedim.Gel zaman git zaman o yer kapandı niyesi malum böyle her önüne gelene kaazalı 1000cc.lik kazıklamaya çalışıyordu.Sadece anılarımı tazelemek için anlattım.Bence cbr125 güzel bir başlangıç sonrasında gt250r sonra 600 gibi gidebilir en sağlıklısı bence.Yada yamahanın yeni tüy siklet modeli gerçi baya sağlam bi para ama ne cbr 125 nede hyo. ikisinin ortası hem şekilli hemde 125liğe göre performanslıymış test yazılarından öyle anladım.Şimdi başlayacak olsam r-125 alırdım tabi birde param olsa
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
yamaha yzf-r125 almak biraz akla mantığa sığmıyor gibi 9000 YTL yi 125 lik makineye yatıracaksın .. 1 yıl kullanamayıp sıkılacaksın .. :)
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
(beynin ile bileğin arasındaki iletişimi iyi kuruyorsan)honda cbf 250 diyorum başka da bişey demiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pek beğenmediğiniz ama gerçekten mükemmel makina olan Honda CBR 125 tavsiye ederim..Giillloooppp gibi makina..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst