Hyosung Gt250r mı başkaları mı ??

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Yeni başlayacak olan arkadaşlar kesinlikle Derbi GPR 125 R tavsiye etmiyorum sizlere başlangıç motoru olarak.125CC olmasına aldanmayın sakın bu motor çok seri ve deneyimsiz sürücüler için zaptedilmesi güç bir motor.Öle ki 250 cc 4 zamanlı makınelerı toza dumana boğuyor 250 cc ve altı standart 4 zamanlı hiçbir makinenin şansı yok kesınlıkle.Sürüş dinamikleri olsun karakterisriği olsun yeni başlayanlar için 600ccden farksız.Ben Derbi GPR 125 R sahibiyim, eğer yeni başlıycaksanız hyo yada cıbır alın ikisinide sevmesemde bunlar başlangıç için daha uysal makineler.Ama biraz tecrubeniz varsa(scooter tecrubesi diil ama) ve kucuk hacımlı motora paranız yetıyorsa kesinlikle tek tercihiniz Derbi GPR 125 R olmalı.Verdiğiniz her kuruşun hakkını verıyor çünkü ayrıca hyo,cbr 125R,ninja 250,yada yzf 125 r bunların hepsıne toz yutturur GPR125R.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Yeni başlayacak olan arkadaşlar kesinlikle Derbi GPR 125 R tavsiye etmiyorum sizlere başlangıç motoru olarak.125CC olmasına aldanmayın sakın bu motor çok seri ve deneyimsiz sürücüler için zaptedilmesi güç bir motor.Öle ki 250 cc 4 zamanlı makınelerı toza dumana boğuyor 250 cc ve altı standart 4 zamanlı hiçbir makinenin şansı yok kesınlıkle.Sürüş dinamikleri olsun karakterisriği olsun yeni başlayanlar için 600ccden farksız.Ben Derbi GPR 125 R sahibiyim, eğer yeni başlıycaksanız hyo yada cıbır alın ikisinide sevmesemde bunlar başlangıç için daha uysal makineler.Ama biraz tecrubeniz varsa(scooter tecrubesi diil ama) ve kucuk hacımlı motora paranız yetıyorsa kesinlikle tek tercihiniz Derbi GPR 125 R olmalı.Verdiğiniz her kuruşun hakkını verıyor çünkü ayrıca hyo,cbr 125R,ninja 250,yada yzf 125 r bunların hepsıne toz yutturur GPR125R.

"Toz yutturur" deyince merak ettim hakkaten şu GPR125R'ı. (namını duydum gerçi az biraz)

Esnekliği,0-100 hızlanması,son hızı hakkında bilginiz var mı? (konu dışı olacak ama)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
by_moto

Senin yaş ve boy kaç ?

yaşım 14.9 boyum 1.58 zaten bastada soyledım yarın motosiklet almaya gitmiyorum sadece biraz arastırma yapıyorum... :)

"Toz yutturur" deyince merak ettim hakkaten şu GPR125R'ı. (namını duydum gerçi az biraz)

Esnekliği,0-100 hızlanması,son hızı hakkında bilginiz var mı? (konu dışı olacak ama)


konu dışı olmasın kardeşim onemlı bişe konusuyoruz şurda :p :cherry:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İlerde gönlüne göre birşey alırsın inş.

Daha epey var Allah izin verirse :)

Sana bir abi tavsiyesi(kabul edersen) :

Şimdiden yüksekleri hiç arzulama; yoksa günleri zor geçirirsin :) (İlkokul 5. sınıfta araba merakı başlayıpta araba kullanmak için boy uzatmaya çalışan ve sabahın 6-7'lerinde basketbol oynamaya çalışan biri olarak nacizane tavsiyem :))

Yavaş yavaş olur inş. herşey.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
la olum büyü artık da biran önce al şu motoru heryerde abudik gubidik sorularını görüyom vallaha böö geldi ya.. al hacım al ne alırsan al yeterki heryere yazma mesaj sayısı artınca sana motor vermicekler yada ödül falan almıyacaksın..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
msj sayımın artması için yazmıyorum..kafam karısık oldugu için yazıyorumm...nedir bu yaff..tutturmuşlar msj sayısı da msj sayısı..s..dik yarışı gibi bişe bu..birine soruyorum basla birine soruyorum baslama...

bu yuzden bu frumdan kaç kişile msn de konustum bıktırdım resmenn..efendy_iso basta gelir :mrgreen:

mesajlarımda en ufak terbiyesizce saygısızca msj yazmış olmak için yazılan msjımı gordugun zaman söyle bunu oke.. :wiinkk:

benden sonra uye olup msj sayısı bnm 2-3 katım olan uyeler de var ...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
maşallah ne kafaymış sendeki 1300 küsür mesaj atmışın hala düzelmemiş .... sen motor alana kadar çok modeller çıkar piyasaya.. yaş 14.. 18 e gelen kadar oo çoooookk var git takıl dışarda hayat güzel bak.. top koştur.. kızlarla takıl , spor yap ... yeterki heryere abudik gubudik mesaj yazma ..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşımız karar vermek için tabii ki yazacak :) Kafasında düşünceyi oturtana kadar sormalı sormalı sormalı :) Biz de bu yollardan geçtik :) Ayrıca yazdığı mesajlarda ben hiç boş şeyler görmüyorum !
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
maşallah ne kafaymış sendeki 1300 küsür mesaj atmışın hala düzelmemiş .... sen motor alana kadar çok modeller çıkar piyasaya.. yaş 14.. 18 e gelen kadar oo çoooookk var git takıl dışarda hayat güzel bak.. top koştur.. kızlarla takıl , spor yap ... yeterki heryere abudik gubudik mesaj yazma ..

bakın terbiyesizlik etmek istemiyorum..olayı abartmayın 1300 küsür msjın hepsini buraya yazmadım sizinde 1254 olayı abartmaya gerek yok gereksiz yere s.dik yarışına girmeyelim..konunun dışına çıkmayalım..moderatör veya yetkili değilsiniz..moderatörlerden başkası karışamaz eger bi boş mesajımı gördüyseniz örnekler vererek bunu söyleyin..:wiinkk:

saygılarr...
:bounce:

+1 doğan abi..tesekkurler..lütfen cvp yazıp polemik yaratmayın bur-ka
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
tamam enes efendi ve kendi çapında moderatör.. hazretleri ....

ayrıca üyelik tarihlerine bak öyle konuş adamım benmki normal o kadar sene geçmiş anca 1000 küsür olmuş ya seninki ? senin gibi çok adam geldi geçti burdan neyse zaten izmir sıcak sinir katsayım yüksek .. daha fazla açmayayım ağzımı...

ha unutmadan kendimden küçüklerle bilmem ne yarışına girmem.. o işleri bırakalı 10 sene oldu
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ben günün 12 saatinden fazlasını bu forumda geçiren birisiyim ve bu da benim için normal..polemik yapmaya gerek yok .. uğraşın diye yalvaran da yok .. :wiinkk: lütfen yeni bir msj yazıpta bu gereksiz polemiği devam ettirmeyin.. LÜTFEN
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Konu dışına çıkalı çok olmuş..
Ama Enes, hakikaten Burak haklı abicim. İster kız, ister darıl, istersen de küs.
Bu ne abicim?
Bu konular çok açıldı forumlarda.
Tamam ögrenmek istiyorsun ama, daha çok erken abicim.
14 yaşındasın koskoca 3 senen var.
O 3 sene içinde, Honda CBR 125'in kasası bi değişir onu alırsın sende..
Bırakın bu 250 cc ile başlanır lafını.
BAL GİBİ DE BAŞLANMAZ..
BAŞLANSA BİLE SAĞLIKLI BİR BAŞLANGIÇ OLMAZ..
KESİNLİKLE KAZA YAPARSIN DEMİYORUM AMA HAKİMİYETİN 125 CC KADAR OLMAZ..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Konuyu saptırmayın ! Eğer konuda öğrenilmesi gereken verilmesi gereken karar verilmişse uzatmaya gerek yok ...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
evet ben GorkeM ile konustum..ve birçok abiyle de kararımı verdim .. yorum yazan herkese tesekkur ederim... :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Enes Olm senın son model bısıklet vardı ona ne olduda motor ıstedı canın
Şaka lem şaka Al bi Ybr yada Cbf bak keyfıne.:cat::rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bence scooter ile başlanmalı, sonra 2. el bir commuter alınmalı, daha sonra ne alınacaksa alınmalı.

Önce yürümek lazım 20.000 km, sonra 20.000 km koşacaksın, sonra 20.000 km el arabasıyla gezeceksin, sonra bir 50 cc scooter alıp 20.000 iteceksin, sonra 20.000 km de yokuş aşağı boşta gideceksin, sonra 20.000 km de trafiğe kapalı alanda bineceksin; bunları yaptıktan sonra trafiğe çıkacaksın.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
İdeal başlangıç motoru Yamaha MT-01 'dir..

229.jpg


1670cc

3.750rpm'de 15.3kg/m güç..

10 numara başlangıç motoru. Üstelik yalnızca 240+15=255kg! Yakışır! :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst