Fan açmazsa zaten 600'lük iptal olur. Yalnız fan açtığı zaman "alttan gelen sıcaklığı o ışıklarda sıcağın altında bekleyen adamdan başkası" bilemez. Demek istediğim buydu. Birde tüm şehir içinde güzelim motor ve egsoz sesi yerine murat 131'inki gibi fan sesiyle dolaşırsınız.