hyosung gt250r aksesuar

Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
4
selamün aleyküm arkadaşlar 2015 model bir hyosung gt250r motorum var ve motoruma yenilikler yapmak istiyorum yardımcı olurmusunuz ?

gidonu rizomanın gidonu ile değiştimek istiyorum uyarmı yoksa uymazmı

12552853_10208110519098648_3688324493274990347_n.jpg

bu gidon


Rizoma-Brand-CNC-Aluminum-Motorcycle-Dirt-Bike-28mm-Handle-Bar-Mount-Clamps-Adjustable-Motocross-Handlebar-Clamp.jpg

buda aparatı



bu ikiside hidrolik yağ kutusu fakat aparat farkını ve nasıl bağlayacağımı anlamadım direk manete mi bağlanacak yoksa ön diskemi yardımcı olursanız sevinirim yada böyle olcak diye bir link falan

12507359_10208122430756432_5492747008721983668_n.jpg


12509572_10208122430796433_5879100186115350648_n.jpg


bu maneti taksam olurmu
218218983mft.jpg


yoksa böyli bir setmi almalıyım anlayamadım eğer böyle bir set alacaksam aşağıdaki fren kaliperine ne takacam ?
s-l500.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
orta göbek 28 mm uc gaz kolu konsol dümelerının orası 22 mm ona göre alın bu gidonu.yada baglantıları 28 mm olarak alın.facedekı hyo grubuna böyle uygulnmış resımler atmıştim istersenız özelden adresınız verin ekliyeyim sizede atayım.bende mt 07 gidonu almıştım takmak için henüz takmadım.bence gayet kullanıslı olur.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
R modelde bu gidon ön cama çarpacak. Ön camı double bubble dedikleri camla değiştirirsen BİRAZ kurtarıyorsun.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
arkadaşlar demişler diyecekleri zaten yada benim gibi yapıyorsun :) tüm grenajdan kurtulup istedigin gidonu takıp istedigin manetleri takıyorsun. undocab ile benim motor üstünde yaptıgımız calışmanın resimleri bizim konuda paylaşılmıştı bakabilirsin.
 
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
4
nasıl yani bu gidonu alsam aparatıyla olmazmı işlem gerekmeden direk takamammı ? kusura bakma anlamıyorum pek
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
bu ürünleri alıp direk motor üstüne takamazsın. üst mesnet i degişmen gerekir yükseltme aparatı ile gidonu takabilmen için. mesnet işini hallettikten sonrada bu sefer gidonun kafa grenajına yada ön cama degip degmemesi konusuyla ugraşman lazım.

halil arkadaşımızın şu konusunu bir incele

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/122357-hyosung-gt250r-gidon-yukseltme.html

buda benim makinenin son hali

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10439-hyosung-gt-250-r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1602.html

anlamadıgın sormak istedigin bir nokta olursa yine konuşuruz.
 
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
4
bu ürünleri alıp direk motor üstüne takamazsın. üst mesnet i degişmen gerekir yükseltme aparatı ile gidonu takabilmen için. mesnet işini hallettikten sonrada bu sefer gidonun kafa grenajına yada ön cama degip degmemesi konusuyla ugraşman lazım.

halil arkadaşımızın şu konusunu bir incele

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/122357-hyosung-gt250r-gidon-yukseltme.html

buda benim makinenin son hali

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10439-hyosung-gt-250-r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1602.html

anlamadıgın sormak istedigin bir nokta olursa yine konuşuruz.

abim baktım attığın linki zaten öncedende biliyodum ama fotoğraflar gözükmüyo sayfada o yüzden pek anlayamıyom kusura bakma :)napacağımı şaşırdım bi heves ettim galiba halledemiycem

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

bu hidrolik kutu ve maneti napcam acaba ?
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
gidon degiştirme işi hyoda biraz zahmetli bir iş acıkcası biraz planlı programlı yapmalısın eger istiyorsan. özelden görüşürüz istersen.
 
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
4
gidon degiştirme işi hyoda biraz zahmetli bir iş acıkcası biraz planlı programlı yapmalısın eger istiyorsan. özelden görüşürüz istersen.

benim aslında bir sıkıntım yok gidondan sadece rengini ve modifiye için gidon takozu takmak için hyonun orj gidonuna takılmıyo onun için değiştirmek istiyodum clip on die gidonlar var onların sarı renkde olanından almaya karar verdim sorun çözülür böylece :)
şu yağ kutuları için bilgi verirseniz çok sevinirim ama ayrıca bu fikrimde iyimi sizce ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst