- Katılım
- 13 Eyl 2011
- Mesajlar
- 147
hayirli olsun artık gelirsin etkinliklere artık gelirsin etkinliklere :flower: siyah beyaz benim görürsün beni b.ihtimal
Teşekkürler arkadaşlar tekrardan , iyi dilekleriniz için
Anlatayım hemen bildiğim kadarıyla nasıl olduğunu , tutanağı okudum ;
Çalan 2 velet motoru ittirerek çalıştırmak üzereyken , devriye gezen polisler görüyor . Motorun itilerek çalıştırılmasından kıllanarak , gelip GBT alıyor . Motor kimin , nere gidiyorsunuz falan diye sorunca , gelen şüpheli cevaplar karşısında iyice kıllanıp, plaka kontrolü yapıyor ve sistemden çalıntı olduğunu anlıyor. Çalanları çocuk amirliğine , motoru de yediemin e alıyorlar.
Çalındıktan sonra neler yaptığım sorulmuş ,
kendi çabalarımla , biraz araştırma yaptım , çevre mahallelerde hangi serseriler bu işi yapar , çevre mobese ve kamera kayıtları vs inceledim ama açıkçası hiçbir doğru düzgün yere götürmedi araştırmalar . Aslında umudu da kesmiştim ki , polis sağolsun şüphelendi ve buldu![]()
Kapalı garaj kullanıcam evin orada artık , misafirlikte bırakırsam da , disk kilidi ve/veya çelik kilid takıcam . Ayrıca cep telefonu veya GPS sistemi yerleştiricem ki en azından son sinyal verilen yer bulunsun , böyle birşey olursa
Şu an motor tamirde , marş basmıyor , ve depo kapağı falan kırılmış . Anahtar takımı değişicek ve elektriksel sorun neyse halletmeye çalışcak usta. Ben anahtarımla açamıyorum adamlar anahtarsız çalıştırıyor yani şu an![]()
Ben demiştim ittire ittire götürmüşlerdir diye çünkü gidonu bile kitlememiştinTeşekkürler arkadaşlar tekrardan , iyi dilekleriniz için
Anlatayım hemen bildiğim kadarıyla nasıl olduğunu , tutanağı okudum ;
Çalan 2 velet motoru ittirerek çalıştırmak üzereyken , devriye gezen polisler görüyor . Motorun itilerek çalıştırılmasından kıllanarak , gelip GBT alıyor . Motor kimin , nere gidiyorsunuz falan diye sorunca , gelen şüpheli cevaplar karşısında iyice kıllanıp, plaka kontrolü yapıyor ve sistemden çalıntı olduğunu anlıyor. Çalanları çocuk amirliğine , motoru de yediemin e alıyorlar.
Çalındıktan sonra neler yaptığım sorulmuş ,
kendi çabalarımla , biraz araştırma yaptım , çevre mahallelerde hangi serseriler bu işi yapar , çevre mobese ve kamera kayıtları vs inceledim ama açıkçası hiçbir doğru düzgün yere götürmedi araştırmalar . Aslında umudu da kesmiştim ki , polis sağolsun şüphelendi ve buldu![]()
Kapalı garaj kullanıcam evin orada artık , misafirlikte bırakırsam da , disk kilidi ve/veya çelik kilid takıcam . Ayrıca cep telefonu veya GPS sistemi yerleştiricem ki en azından son sinyal verilen yer bulunsun , böyle birşey olursa
Şu an motor tamirde , marş basmıyor , ve depo kapağı falan kırılmış . Anahtar takımı değişicek ve elektriksel sorun neyse halletmeye çalışcak usta. Ben anahtarımla açamıyorum adamlar anahtarsız çalıştırıyor yani şu an![]()