Hyosung GT250R 04.10.2011 Tarihinde çalındı (Bahçelievler)

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
hayirli olsun artık gelirsin etkinliklere artık gelirsin etkinliklere :flower: siyah beyaz benim görürsün beni b.ihtimal
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
18
Teşekkürler arkadaşlar tekrardan , iyi dilekleriniz için

Anlatayım hemen bildiğim kadarıyla nasıl olduğunu , tutanağı okudum ;
Çalan 2 velet motoru ittirerek çalıştırmak üzereyken , devriye gezen polisler görüyor . Motorun itilerek çalıştırılmasından kıllanarak , gelip GBT alıyor . Motor kimin , nere gidiyorsunuz falan diye sorunca , gelen şüpheli cevaplar karşısında iyice kıllanıp, plaka kontrolü yapıyor ve sistemden çalıntı olduğunu anlıyor. Çalanları çocuk amirliğine , motoru de yediemin e alıyorlar.

Çalındıktan sonra neler yaptığım sorulmuş ,

kendi çabalarımla , biraz araştırma yaptım , çevre mahallelerde hangi serseriler bu işi yapar , çevre mobese ve kamera kayıtları vs inceledim ama açıkçası hiçbir doğru düzgün yere götürmedi araştırmalar . Aslında umudu da kesmiştim ki , polis sağolsun şüphelendi ve buldu :)

Kapalı garaj kullanıcam evin orada artık , misafirlikte bırakırsam da , disk kilidi ve/veya çelik kilid takıcam . Ayrıca cep telefonu veya GPS sistemi yerleştiricem ki en azından son sinyal verilen yer bulunsun , böyle birşey olursa

Şu an motor tamirde , marş basmıyor , ve depo kapağı falan kırılmış . Anahtar takımı değişicek ve elektriksel sorun neyse halletmeye çalışcak usta. Ben anahtarımla açamıyorum adamlar anahtarsız çalıştırıyor yani şu an :p
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Teşekkürler arkadaşlar tekrardan , iyi dilekleriniz için

Anlatayım hemen bildiğim kadarıyla nasıl olduğunu , tutanağı okudum ;
Çalan 2 velet motoru ittirerek çalıştırmak üzereyken , devriye gezen polisler görüyor . Motorun itilerek çalıştırılmasından kıllanarak , gelip GBT alıyor . Motor kimin , nere gidiyorsunuz falan diye sorunca , gelen şüpheli cevaplar karşısında iyice kıllanıp, plaka kontrolü yapıyor ve sistemden çalıntı olduğunu anlıyor. Çalanları çocuk amirliğine , motoru de yediemin e alıyorlar.

Çalındıktan sonra neler yaptığım sorulmuş ,

kendi çabalarımla , biraz araştırma yaptım , çevre mahallelerde hangi serseriler bu işi yapar , çevre mobese ve kamera kayıtları vs inceledim ama açıkçası hiçbir doğru düzgün yere götürmedi araştırmalar . Aslında umudu da kesmiştim ki , polis sağolsun şüphelendi ve buldu :)

Kapalı garaj kullanıcam evin orada artık , misafirlikte bırakırsam da , disk kilidi ve/veya çelik kilid takıcam . Ayrıca cep telefonu veya GPS sistemi yerleştiricem ki en azından son sinyal verilen yer bulunsun , böyle birşey olursa

Şu an motor tamirde , marş basmıyor , ve depo kapağı falan kırılmış . Anahtar takımı değişicek ve elektriksel sorun neyse halletmeye çalışcak usta. Ben anahtarımla açamıyorum adamlar anahtarsız çalıştırıyor yani şu an :p


gerçekten çok şanslısınız,motorunuzu ne kadar zarar ziyanlı teslim alsanızda ...
çok geçmiş olsun helal paralarla alınan mal gezer dolaşır yine
onun ardından iç geçiren sahibine varırmış....
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
Hocam vala çok şanslısın gerçekten.. Çok sevindik yaa..Allah kimsenin başına vermesin böyle bi şeyi. Ayrıyeten Emniyet teşkilatına da teşekkürler yani. Tam ümidi kesmişken hızır gibi gelmişler desene
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Çok geçmiş olsun. motorunun bulunması gerçekten sevindirici. Biraz pahalı olsada korkularımdan dolayı kasko yaptırdım. Çünkü çalındığında verdiğim bu para hiç birşey. Kaskodan önce halat kilit, disk kilidi ve gidon kilidi olduğu halde uyuyamıyordum. Ufak tefek arızalar giderilir. Motorun bulunduya önemli olan bu.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Teşekkürler arkadaşlar tekrardan , iyi dilekleriniz için

Anlatayım hemen bildiğim kadarıyla nasıl olduğunu , tutanağı okudum ;
Çalan 2 velet motoru ittirerek çalıştırmak üzereyken , devriye gezen polisler görüyor . Motorun itilerek çalıştırılmasından kıllanarak , gelip GBT alıyor . Motor kimin , nere gidiyorsunuz falan diye sorunca , gelen şüpheli cevaplar karşısında iyice kıllanıp, plaka kontrolü yapıyor ve sistemden çalıntı olduğunu anlıyor. Çalanları çocuk amirliğine , motoru de yediemin e alıyorlar.

Çalındıktan sonra neler yaptığım sorulmuş ,

kendi çabalarımla , biraz araştırma yaptım , çevre mahallelerde hangi serseriler bu işi yapar , çevre mobese ve kamera kayıtları vs inceledim ama açıkçası hiçbir doğru düzgün yere götürmedi araştırmalar . Aslında umudu da kesmiştim ki , polis sağolsun şüphelendi ve buldu :)

Kapalı garaj kullanıcam evin orada artık , misafirlikte bırakırsam da , disk kilidi ve/veya çelik kilid takıcam . Ayrıca cep telefonu veya GPS sistemi yerleştiricem ki en azından son sinyal verilen yer bulunsun , böyle birşey olursa

Şu an motor tamirde , marş basmıyor , ve depo kapağı falan kırılmış . Anahtar takımı değişicek ve elektriksel sorun neyse halletmeye çalışcak usta. Ben anahtarımla açamıyorum adamlar anahtarsız çalıştırıyor yani şu an :p
Ben demiştim ittire ittire götürmüşlerdir diye çünkü gidonu bile kitlememiştin :) Geçmiş olsun iyiki acemi hırsızlara denk gelmişsin yoksa çoktan parçalara ayrılmış olurdu
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Hocam senin şansın, profesyonel değil amatör hırsızlara gelmişsin.
Çalınması ile bulunması arasındaki sürede kullanmışlar, gezmişler... profesyonel olaydı, türkiyenin 4 bir yanına dağılmış olurdu makina.

Kapalı garajda bırakmayınca, veya sokakta apartman önünde bırakınca, nasıl uyuyor insan ben anlamıyorum.
Gece kaç sefer kalkıp bakarım ben. Düşüncesi bile korkunç
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
18
GPS değil de Kİm Nerede olayına giriyorum , umarım etkili olur o da GPS kadar . Tam koordinasyon vermediğini biliyorum ama mahalle bazında baya bir söylüyor .
Bir de polis daha net koordinat alabiliyor mu operatör şirketten , olası durumlarda ?

Bu çalma işini nasıl yapyıorlar bu kadar kolay merak ettim ? Kontağa giden kabloları kesmişler , bu kadar mı bütün olay ? Kabloyu kesip vurduruyorlar mı ?



Tahmin ediyorum ki , büyük ve yeni motorlarda araç gibi önlemler vardır , kontak girmeden ne olursa olsun start almama gibi ?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hocam çok sevindim.Çok büyük geçmiş olsun.Bir tavuk kes.Kurban da geliyor. Araya kaynat.Yeni araçlarda immobilizer var.Bizim arabanın anahtarın aynısı bile olsa taktığında çalıştırmıyor.Tabi yedek anahtar yaptırmak isteyince de 300 lira veriyorsun. :) Motorun resimlerini çekseydin keşke. Umarım çok büyük zarar yoktur.Geçmiş olsun tekrar. :)
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
18
Yok hocam , zarar yok fazla . Anahtar takımı değişti , kesilen kablolar kaynatıldı.

Bir de sanırım tankın kilit dilini kırdıkları için içine kaçmış sanırım . Bi ara tankı söktürüp , o parçayı çıkartmam gerekiyormuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst