Hyosung GT 250R Satmak isteyenler.

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Arkadaşlar temiz, 2008-2009 model, enjeksiyonlu , temiz , az kilometre yapmış bir makina arıyorum, satmak isteyenler benimle irtibata geçerse sevinirim...
[email protected] (545 924 1902)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Beyler, hala ilanlara bakıyorum temiz birşey bulamadım... yardım lütfen 2007 model ve aşagısı olmasın istiyorum. :cat:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Teşekkürler
Valla bi yandan satıp büyütmek istiyorum
Bi yandanda hyo yeter bana diyorum
İlanı koyduk kısmet:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst